- Plný úvazek
Náplň práce:
- zajišťování každodenní administrativy kanceláře
- evidence všech účetních dokladů do účetního systému vč.předúčtování pro externí účetní
kancelář vč. archivace dokladů (elektronicky i v listinné podobě)
- fakturace – vystavování faktur, evidence, zúčtování záloh
- správa a vedení pokladny
- archivace a organizace agend a všech administrativních dokumentů v tištěné i elektronické podobě
- správa obchodních databází společnosti
- koordinace a zajištění PO a BOZP ve spolupráci s externím dodavatelem
- vedení personální agendy
- správa vozového parku společnosti
- tisk a kompletace dokumentů pro všechna oddělení
- nákup režijního a spotřebního materiálu
- asistenční práce pro výrobu, obchodní, technické oddělení a realizaci
- přijímání návštěv, zajištění občerstvení, workshopů, školení apod.
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru
- znalost účetnictví
- praxe v administrativě výhodou
- precizní znalost OFFICE programů – textové editory, tabulkové procesory
- znalost účetního programu MONEY výhodou
- pečlivost, pracovitost a odpovědnost za splnění svěřených úkolů
- samostatnost, komunikativní dovednosti a reprezentativní přístup
- spolehlivost, loajální a aktivní přístup k práci
- řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
- rozmanitou práci ve stabilní rozvíjející se firmě
- příjemné pracovní prostředí
- práci na HPP
- služební telefon
- příspěvek na stravování
- nástupní hrubá mzda 20.000,– + 3.000,– osobní ohodnocení
V případě zájmu pošlete svůj životopis na e-mail: e-mail přes