- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Do zavedeného ambulantního týmu hledáme pracovníka v sociálních službách.
Cílovou skupinou organizace jsou lidé s duševním onemocněním.
Popis pracovní pozice: Vykonává sociální práci v souladu se Zákonem 108/2006 Sb. Provádí nácvik pracovních dovedností, poskytuje podporu uživatelům, rodinným příslušníkům např. při návratu z léčebny, nápomoc při hledání pracovního místa na chráněném nebo volném pracovním trhu.
Místo výkonu práce Liberec.
Nabízíme: úvazek 1,0 (případně zkrácený), smysluplnou práci, dobré pracovní zázemí, podporu týmu, podporu dalšího vzdělávání, 5 týdnů dovolené, sick days. Nástupní plat 17 000,– Kč + možnost věrnostního příplatku za praxi v oboru až 4 000,– Kč, po 3. měsících zkušební doby 1 500,–Kč až 3 000,– Kč osobní ohodnocení, po dalších třech měsících 1 500,– Kč až 3 000,– os. ohodnocení.
Požadujeme: minimálně střední odborné vzdělání, uživatelskou práci na PC (Word, internet), kreativní myšlení, komunikační dovednosti, empatický přístup k uživatelům, schopnost pracovat v týmu, samostatnost v plánování času, trestní bezúhonnost, zájem učit se novým věcem.
Absolvovaný kurz pracovníka v sociálních službách výhodou,
Řidičský průkaz skupiny B výhodou
Vhodné i pro OZP (bez zásadního omezení hybnosti)
Nástup: únor, březen 2021, případně dle dohody.
Hlásit se e-mailem: zaslat životopis a motivační dopis (uveďte vzdělání, vzdělávací kurzy a semináře)
Vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?