- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Co od Vás očekáváme: znalost MS Office, střední vzdělání s maturitní zkouškou, vyšší odborné, organizační schopnosti, aktivní přístup, samostatnost při řešení zadaných úkolů, týmového ducha, komunikativnost a asertivitu, odolnost vůči stresu, časovou flexibilitu.
Popis pracovní pozice: analýza a podávání návrhů na opatření na základě zjištění spokojenosti zákazníků a zaměstnanců. Analýza neshod v procesech, podávání vlastních návrhů na zlepšení. Jednání s dodavateli a dalšími subjekty. Péče o měřící a kontrolní techniku. Péče o provozní a technickou dokumentaci pracoviště ve vazbě na kvalitu. Podílení se na nápravných a preventivních opatřeních při řízení kvality neshodného produktu. Podílení se na procesu budování, udržování a rozvoji systému kvality dle norem ISO nebo odvětvových standardů na konkrétním pracovišti. Provádění vstupní, mezioperační a výstupní kontroly. Předávání podkladů, zpráv a reportů pro vedení úseku kvality a vedení organizace. Řešení stanovených úkolů při provádění procesů řízení kvality. Spolupráce při tvorbě interních směrnic a norem kvality a kontrola jejich dodržování. Spolupráce s ostatními útvary na pracovišti. Zpracovávání postupů kontroly a zkoušek dle instrukcí nadřízeného pracovníka.
Zaměstnanecké výhody: profesionální zázemí, zodpovědnou a perspektivní práci v dynamické a rozvíjející se české firmě, možnost dalšího vzdělávání, profesního růstu a seberealizace. Odpovídající finanční ohodnocení podle kvality a výsledků odvedené práce, 5 týdnů dovolené, příspěvek zaměstnavatele na stravování, penzijní fond nebo životní pojištění a další benefity.
V případě zájmu pište na uvedený email, nebo volejte v PO – PÁ 8,00 – 18,00hod.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.