- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení, příplatek za vedení a osobní příplatek dle zákoníku práce, 5 týdnů dovolené, sestavování rozpočtu organizace s rozsáhlým vnitřním členěním, optimalizace příjmové a výdajové politiky organizace, stanovování zásad rozpisů rozpočtů a jiných rozpočtových pravidel, sestavování rozpočtu zdrojů a použití fondu investic, FKSP, rezervního fondu a fondu odměn, komplexní ekonom. vedení organizace, zpracování podkladů žádostí o dotace, zodpovědnost za metodické vedení účetní agendy, VŠ vzdělání (výhodou ekonom. směr), velmi dobrá orientace ve finanční, daňové a účetní problematice, samostatnost, pečlivost, přesnost, zkušenosti s vedením týmu výhodou, dobré organizační a komunikační dovednosti, flexibilita, dobrá znalost PC (Word, Excel), ŘP „B“, orientace v problematice řízení příspěvkové organizace, motivační dopis, profesní životopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání do 15.3.2022 na e-mail (výběrové řízení 17.3.2022 v 8.00 hod v zasedací místnosti ředitelství Sociálních služeb Uh. Hradiště, p. o., Štěpnická 1139, Uherské Hradiště)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.