Vedoucí oddělení infrastruktury IT zařazený/á v odboru informatiky

Olomouc
33.280 – 41.520 Kč

Výběrové řízení č. 2025/75
Druh práce: vedoucí oddělení infrastruktury IT zařazený/á v odboru informatiky
Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou
Praxe:

  • praxe v oboru minimálně 2 roky
  • praxe ve vedení kolektivu lidí výhodou

Jiné požadavky:

  • velmi dobrá znalost práce na PC (OS MS Windows MS Office)
  • praktická znalost a praxe min. 2 roky výhodou
  • správa síťové infrastruktury (aktivních prvků – switche, firewall atd.)
  • správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD)
  • sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami
  • schopnost samostatné práce
  • adaptabilita a flexibilita
  • analytické schopnosti
  • dobré komunikační schopnosti
  • vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce
  • schopnost komunikovat v anglickém jazyce výhodou
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům

Bližší specifikace pracovní činnosti:

  • vedení a organizace práce oddělení infrastruktury IT
  • správa serverové infrastruktury na platformě Windows (na Linux platformě výhodou)
  • správa síťové infrastruktury (aktivních prvků – switche, firewall atd.)
  • správa systémových aplikací (MS SQL, WSUS, AD)
  • správa zálohovaní dat i jejich obnova (znalost zálohování v prostředí Veritas Backup výhodou)
  • sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami
  • správa virtuálního prostředí (znalost virtuálního prostředí VMWARE a HYPER-V výhodou)
  • administrace SQL serveru a databází (výhodou)
  • správa a přidělování IP rozsahů
  • analýza a řešení problémů ve spolupráci s ostatními odděleními odboru informatiky

Lhůta pro podání přihlášky: 15. 12. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:

  • poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
  • datovou schránkou (ID: kazbzri)
  • e-mailem (e-mail přes odpovědní formulář)
  • osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.