- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu a budoucnost.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Co vás čeká
- podpora hypermarketů Globus v oblasti provozu autocentra (čerpací stanice + mycí linky)
- spolupráce při přípravě a zajištění realizace stavebních záměrů prodejen
- koordinace investičních projektů
- zajištění provozu autocentra v souladu se všemi legislativními a kvalitativními požadavky
- kontrola provozů a dodržování standardů a provozních předpisů
- řešení reklamací a koordinace dodavatelů
- spolupráce s dalšími odděleními napříč společností
- reporting
- pravidelné návštěvy všech autocenter na území ČR
Koho hledáme
Člověka s technickým zaměřením, který má dobré organizační a prezentační dovednosti. Hledáme někoho, kdo přistupuje proaktivně k řešení problémů a vyhovuje mu různorodá pracovní náplň. Důležité jsou dobré komunikační dovednosti pro nastavování spolupráce s odděleními napříč společností, smysl pro organizaci a schopnost práce v MS programech. Předností je, pokud máte předchozí zkušenost na obdobné pozici. Znalost jazyka (AJ,NJ) není nutností, ale je výhodou.
Pro výkon pracovní pozice je potřeba vlastnit řidičský průkaz sk. B a být aktivním řidičem.
Nabízíme
- smlouva na dobu neurčitou
- zvýhodněné volání i pro členy rodiny
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- stravenky
- celoroční 10% zaměstnanecká sleva
- příspěvek na penzijní pojištění
- možnost home office
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.