- Plný úvazek
O nás
V Oborové zdravotní pojišťovně bereme naši práci jako poslání. Jde přece o zdraví. Pokud nám klient svěří své zdraví, svěří nám jednu z nejcennějších věcí, co má. Péče o něj je pro nás na prvním místě.
Je vám blízká tato filosofie? Přidejte se k nám.
Náplň práce:
- obsluha kopírovacích a obálkovacích strojů včetně sledování termínů pravidelných servisních kontrol svěřených strojů,
- kontrola vytvořených materiálů, správnost složení a jejich kompletace,
- odpovědnost za objednávky potřebného materiálu a kancelářských potřeb,
- nákup dalšího potřebného movitého majetku a vedení jeho evidence, likvidace majetku, soupis majetku atd.,
- zajištění výroby razítek a vedení evidence razítek, vizitek,
- vystavování objednávek a vedení jejich přehledu včetně přehledu o jejich plnění,
- evidence došlých i vystavených faktury včetně kontroly jejich správnosti,
- spolupráce se zástupci dodavatelských společností,
- administrativní činnost (tvorba reportů, výkazů, statistik apod.),
- obsluha datových schránek,
- kontrola a komunikace s dodavatelem úklidu a ostrahy.
Co od Vás očekáváme:
- zkušenosti s výše uvedenou náplní práce výhodou,
- SŠ vzdělání a předchozí praxe minimálně 2 roky,
- znalost práce s počítačem – MS Word, MS Excel,
- smysl pro administrativní pořádek,
- operativnost, samostatnost, spolehlivost, komunikační dovednosti.
Co Vám můžeme nabídnout:
- zajímavou práci za odpovídající finanční ohodnocení,
- pevnou pracovní dobu od 8:00 do 16:00.
- 5 týdnů dovolené, osobní volno,
- příjemné pracovní prostředí,
- příspěvek na stravování,
- příspěvek na penzijní připojištění a další zaměstnanecké benefity,
- práci na plný úvazek na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na neurčito,
- místo výkonu práce Praha 4,
- silné a stabilní zázemí perspektivní společnosti.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- 13., případně 14. plat
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění