- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: Národní třída 384/13, 695 01 Hodonín. Požadavky: střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického směru, dobrá znalost účetní evidence, dobrá znalost daňové problematiky, znalost tvorby a náplně řádků účetních výkazů – Bilance, Výkazu zisků a ztráty, Výkazu cash flow, dobrá znalost práce s PC (MS Office, internet), samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikační dovednosti, schopnost učit se novým věcem, systematický způsob práce, praxe v oboru výhodou, nikoliv podmínkou.
Charakteristika pracovní pozice: sledování a evidování pohybu finančních operací a stavu finančních prostředků na bankovních účtech v české a cizí měně, kontrola bankovních zůstatků a hotovostí, příprava platebních příkazů v účetním systému družstva, provádění plateb v české a cizí měně v bankovních programech, vedení a účtování pokladních operací, vedení pokladních knih v české a cizí měně, účtování vnitřních dokladů, příprava podkladů pro ekonomické rozbory hospodaření firmy a statistické výkaznictví, příprava podkladů pro daňová přiznání, možnost dalšího profesního růstu v rámci finančního oddělení. Zaměstnání v prosperující české firmě, moderní pracovní prostředí,pružná pracovní doba,e stravenky, penzijní připojištění, možnost volání MTve sníženém tarifu, odměny při pracovních a životních výročích, systém firemního vzdělávání aj.
Životopis s průběhem praxe zašlete prosím na adresu :e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?