- Plný úvazek
O nás
Společnost CERT-ACO, s.r.o.byla založena v roce 1997. Její zaměření je na certifikaci systémů managementu a personálu. K výkonu této činnosti je akreditována Českým institutem pro akreditaci pro oblasti certifikace systémů managementu kvality, environmentu, BOZP, svařování, zdravotnických prostředků, bezpečnosti informací, hospodaření s energií.a bezpečnosti potravin. Akreditace v oblasti personálu je zaměřena na ty pracovní pozice, které fungují ve výše uvedených systémech managementu.
Náplň práce:
Provádění certifikačních a dozorových auditů systémů managementu podle norem ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001, ISO 27001,… u našich klientů v rámci ČR a SR, včetně souvisejících činností.
Co od Vás očekáváme:
Požadavky – praxe:
- vhodná je dvouletá praxe v oboru (výhodou je praxe v odborných činnostech souvisejících s řízením kvality, IT technologiemi, energetikou, svařováním, zajišťováním ochrany životního prostředí nebo bezpečnosti práce)..
Předpokladem je:
- trestní bezúhonnost,
- samostatnost a schopnost samostatného rozhodování,
- schopnost aktivní práce v týmu,
- ochota osvojovat si a uplatňovat nové znalosti,
- odolnost vysokému pracovnímu nasazení,
- řidičský průkaz skupiny B.
- možnost absolvovat i několikadenní služební cesty,
- znalost práce s kancelářským balíkem programů (textový editor, tabulkový editor, databáze) a s internetem,
- loajalita k firmě a k firemním cílům.
Výhodou jsou:
- manažerské vzdělání,
- praxe na manažerské pozici,
- zkušenosti se systémy managementu (QMS, EMS, BOZP, EnMS, ISMS, …),
- personální certifikát manažera/ auditora zejména v těchto oblastech: kvality, bezpečnosti informací, environmentu, bezpečnosti práce,
- zkušenosti s lektorskou činností,
- zkušenosti s prováděním auditů,
- schopnost komunikace v angličtině nebo němčině,
- vynikající komunikativní schopnosti,
- obchodní zkušenosti a dovednosti,
- bydliště v Kladně a okolí.
Co Vám můžeme nabídnout:
Nabízíme:
- zázemí dlouhodobě stabilní a prosperující společnosti,
- náročnou, ale zajímavou práci v týmu,
- možnost profesního i osobního rozvoje,
- používání služebního automobilu i pro osobní účely,
- k dispozici notebook, mobilní telefon,
- důchodové připojištění,
- stravenkový paušál,
- 6 týdnů dovolené,
- další možnosti po dohodě s majitelem společnosti.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na mobilní tarif
- Příspěvek na dovolenou
- Přátelské prostředí
- Parkoviště