- 53 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáme zkušeného profesionála s praxí v automotive, který se chce podílet na rozvoji logistiky a zákaznického servisu.
Nabízíme příležitost pro další kariérní růst v dynamickém prostředí, kde se budete podílet na zajímavých projektech a mít podporu mentora v prvních měsících.
Pokud máte zkušenosti v logistice a orientujete se v automotive, čekáme právě na vás! Zašlete nám svůj životopis!
LOGISTIKA A ZÁKAZNICKÝ SERVIS (45 - 55.000 Kč)
* Zajišťování materiálů a komponentů pro předsériovou výrobu
* Kontrola statusů v systému SAP
* Komunikace s interními odděleními i zákazníky
* Příprava proforma fakturace
* Denní komunikace s centrálou v angličtině přes Teams
* Reportování statusů nových projektů v angličtině
* Plánování předsériové výroby a spolupráce s výrobou a plánovači
* SŠ/VŠ vzdělání
* Min. 2 roky zkušeností v automotive
* Pokročilá znalost angličtiny (min. B1), němčina výhodou
* Znalost MS Excel (pokročilá), MS Word, PowerPoint (uživatelská)
* Zkušenosti s SAP
* ŘP sk. B
* Flexibilní pracovní doba (pevné jádro 9:00-14:30)
* Cafeteria systém 700,- Kč/měsíčně
* Bonus až 18.000 Kč/rok
* Dotované závodní stravování (až 55 %)
* Příspěvek na penzijní připojištění po zkušební době
* Příspěvek na jazykové vzdělávání
* Nadstandardní dovolená
* Věrnostní bonusy dle platných směrnic
* Místo práce: Čelákovice, Praha - východ

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.