
Advantage Consulting, s.r.o.
Vedoucí Zákaznického Servisu (Od 55.000 Kč)
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Německý jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Francouzský jazyk (Mírně pokročilý B1)
O nás

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
O nás
Do týmu hledáme vedoucího zákaznického servisu se silnými organizačními dovednostmi, který převezme odpovědnost za vedení menšího týmu a zajistí bezchybný servis směrem k zahraničním zákazníkům.
Stabilní a zavedená společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: VEDOUCÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (OD 55.000 KČ)
Náplň práce:
* Vést tým zákaznického servisu (plánování práce, rozvoj, motivace)
* Zajišťovat správnost objednávek, cenových nabídek a exportního plánu
* Koordinovat interní tok informací (mezi zákazníky, výrobou, nákupem a obchodem)
* Řešit reklamace, aktualizovat zákaznická data a spravovat objednávky v SAP
* Komunikovat denně v AJ jazyce a pracovat s interními systémy
Co od Vás očekáváme:
* Min. SŠ vzdělání
* Praxe v zákaznickém servisu nebo logistice ve výrobní společnosti
* Aktivní znalost AJ (slovem i písmem)
* Orientaci v cenotvorbě, znalost SAP a MS Office
* Samostatnost, důslednost, schopnost spolupráce a jasné komunikace
Co Vám můžeme nabídnout:
* 5 týdnů dovolené
* 13 a 14. plat
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Zvýhodněný mobilní tarif
* Slevy na firemní zboží
* Příspěvek na dopravu
* Příspěvek na stravování
* Lokalita: Ostrava
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na vzdělávání
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti