- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu.
Aktuálně hledáme další článek do našeho mzdového oddělení. Nehledáme úplného profesionála s 20letou praxí, který všechno ví a zná, ale parťáka, který bude s námi táhnout za jeden provaz a bude se chtít nadále rozvíjet v oblasti mzdové problematiky. Náš nový kolega/kolegyně by měl/a chtít pracovat v již zaběhlých kolejích, ale také pomáhat s optimalizacemi či zjednodušeními.
Práce u nás je velmi dynamická a rozhodně není stereotypní (to můžeme slíbit a chceme Vás na to rovnou připravit), proto hledáme někoho, kdo umí najít rovnováhu mezi potřebami společnosti a jejími zaměstnanci.
Zpracovávání administrativy spojené se mzdovou agendou
Komunikace s příslušnými úřady
Provádění srážek pojistného a daní dle platné legislativy
Vypočítávání nemocenských dávek dle zákona o nemocenském pojištění
Přihlašování/odhlašování zaměstnanců na zdravotní a sociální pojištění
Vedení agendy evidenčních listů důchodového pojištění
Podílení se na úspěšné implementaci nového mzdového softwaru
A mnoho dalšího
POŽADAVKY
Min. SŠ vzdělání
Praxe v oblasti mzdového účetnictví alespoň 1–2 roky
Znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel),
Zkušenost se zpracováním mezd v OKbase výhodou
Dobrá znalost mzdové a pracovněprávní legislativy
Proaktivní přístup, samostatnost, zodpovědnost, schopnost pracovat ve stresu
Ochota učit se a poznávat nové věci
Časová flexibilita (v době uzávěrek, zpracování ročního zúčtování daní, implementace nových projektů apod.)
NABÍZÍME
Zajímavou a různorodou práci v nadnárodní společnosti
Dlouhodobou spolupráci
Práci na plný úvazek
Občas budete moci pracovat mimo kancelář
Notebook, mobilní telefon, příspěvek na penzijní připojištění po 1 roce působení v naši společnosti)
Skvělý tým lidí, kteří jsou ve velké míře nejen kolegy, ale i přáteli
Příspěvek na sport a kulturu formou částečně dotované MultiSport karty
Moderní kancelář přímo u stanice metra C (Budějovická)
Proces náboru:
V první řadě můžete očekávat telefonický a následně osobní pohovor. Druhé kolo bude probíhat už na centrále, přímo s budoucím nadřízeným, který si ověří Vaše znalosti a dovednosti v daném oboru. A když se naše představy oboustranně potkají, a sedneme si i po lidské stránce, učiníme Vám nabídku a zahájíme proces nástupu. Nástup už u nás řeší personalistka, která Vám se vším pomůže a bude Vám podporou
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.