- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu.
Aktuálně hledáme další článek do našeho mzdového oddělení. Nehledáme úplného profesionála s 20letou praxí, který všechno ví a zná, ale parťáka, který bude s námi táhnout za jeden provaz a bude se chtít nadále rozvíjet v oblasti mzdové problematiky. Náš nový kolega/kolegyně by měl/a chtít pracovat v již zaběhlých kolejích, ale také pomáhat s optimalizacemi či zjednodušeními.
Práce u nás je velmi dynamická a rozhodně není stereotypní (to můžeme slíbit a chceme Vás na to rovnou připravit), proto hledáme někoho, kdo umí najít rovnováhu mezi potřebami společnosti a jejími zaměstnanci.
Zpracovávání administrativy spojené se mzdovou agendou
Komunikace s příslušnými úřady
Provádění srážek pojistného a daní dle platné legislativy
Vypočítávání nemocenských dávek dle zákona o nemocenském pojištění
Přihlašování/odhlašování zaměstnanců na zdravotní a sociální pojištění
Vedení agendy evidenčních listů důchodového pojištění
Podílení se na úspěšné implementaci nového mzdového softwaru
A mnoho dalšího
POŽADAVKY
Min. SŠ vzdělání
Praxe v oblasti mzdového účetnictví alespoň 1–2 roky
Znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel),
Zkušenost se zpracováním mezd v OKbase výhodou
Dobrá znalost mzdové a pracovněprávní legislativy
Proaktivní přístup, samostatnost, zodpovědnost, schopnost pracovat ve stresu
Ochota učit se a poznávat nové věci
Časová flexibilita (v době uzávěrek, zpracování ročního zúčtování daní, implementace nových projektů apod.)
NABÍZÍME
Zajímavou a různorodou práci v nadnárodní společnosti
Dlouhodobou spolupráci
Práci na plný úvazek
Občas budete moci pracovat mimo kancelář
Notebook, mobilní telefon, příspěvek na penzijní připojištění po 1 roce působení v naši společnosti)
Skvělý tým lidí, kteří jsou ve velké míře nejen kolegy, ale i přáteli
Příspěvek na sport a kulturu formou částečně dotované MultiSport karty
Moderní kancelář přímo u stanice metra C (Budějovická)
Proces náboru:
V první řadě můžete očekávat telefonický a následně osobní pohovor. Druhé kolo bude probíhat už na centrále, přímo s budoucím nadřízeným, který si ověří Vaše znalosti a dovednosti v daném oboru. A když se naše představy oboustranně potkají, a sedneme si i po lidské stránce, učiníme Vám nabídku a zahájíme proces nástupu. Nástup už u nás řeší personalistka, která Vám se vším pomůže a bude Vám podporou
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.
V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?