- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Nabízíme pracovní příležitost v naší společnosti s dlouholetou tradicí od roku 1989 a pevným zázemím na pozici Back office – administrtativní pracovník / pracovnice (Tedy činnosti, které souvisejí s administrativní činností jako je komunikace s přepravními společnostmi, komunikace se zákazníky v rámci jejich objednávek, komunikace dopravy zboží od dodavatelů, příjem a výdej zboží papírovou formou, fakturace, vedení pokladny, komunikace v angličtině a další činnosti spojené s touto pozicí)
Co požadujeme:
Náš kolektiv a vzájemné přátelství je dlouholeté nechceme mezi sebe někoho, kdo to nemyslí vážně a za půl roku chce odejít. Nechceme mezi sebe narušitele a nepřátele. Chceme týmového hráče. Žádné „Béčko“ do týmu … slovo nejde u nás neexistuje, známe pouze možnosti jak to jde udělat lépe. „Dělejme třeba nejnepatrnější věc na světě, ale dělejme ji nejlépe.“
Kontakt na tel. Po-Pá od 8:30 do 15:30 hod, na mail.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?