- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Místo výkonu práce: Brno-Slatina
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Finanční ohodnocení: individuálně motivující
Směnnost: jednosměnný provoz, pondělí – pátek, začátek směny v 7 hod.
Práce vhodná pro muže i ženy.
Pro nově vznikající dynamickou pobočku v Brně renomované mezinárodní společnosti s centrálou v USA, hledáme kolegu/kolegyni na pozici Vedoucí/Team leader montážních prací. Práce v oboru fyzicky nenáročných mechanicko-ručních montáží plastový a kovových boxů a regálů pro maloobchodní prodejny.
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
vedení kolektivu zaměstnanců na výrobně montážní směně
odpovědnost za výcvik a školení členů týmu
koordinace práce, předávání informací, řešení nedostatků
dohled na kvalitu a kvantitu odvedené práce
spolupráce a koordinace s ostatními team leadery
spolupráce s plant managerem
CO POŽADUJEME?
znalost nejlépe z výrobní či montážní společnosti, není však podmínkou
zkušenosti s vedením zaměstnanců, jejich koordinace a organizování
znalost AJ na úrovni běžné komunikace
proaktivní přístup při řešení nenadálých situací
komunikační a organizační schopnosti
CO NABÍZÍME?
čisté, nehlučné, moderní pracoviště a pracovní zázemí v Brně
příjemné sociální a odpočinkové prostory
firemní kávu, čaj, vodu zdarma
stravenky v hodnotě 80 Kč
profesionální a rychlé zaučení
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ing. Zbyněk Strmiska – HR senior konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky +420 604 209 975 nebo emailem na e-mail přes
pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis.Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?