- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Junior HR ADMINISTRATION CLERK! Relocation to Prague! TOP company! Up to 1180 €
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Are you looking for an INTERNATIONAL experience and a job with VARIOUS tasks?
Fresh graduates are welcome to apply too !!
Your new job will require:
- Ensure effective and efficient administrative operations
- Processing Accounts Payable records
- Business Skype / email / phone communication with the employees / project managers / HR team regarding missing labor records
- Reporting activities
- Maitaining the database and reconciliations time data in the system
- Processig of the assignments of the employees for projects
- Close cooperation with the Payroll department
- General ad-hoc administration
REQUIREMENTS:
- A university degree in Business Administration, Human Resource, Corporate Management, Finance, Economics or related
- Fluent English + at least upper intermediate German
- Ability to work independently and as part of a team
- Strong analytical skills
- Knowledge of MS Excel is a must
- The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure
BENEFITS:
- 5 weeks of vacation
- Meal vouchers
- Flexible working hours
- 2 days of home office/month
- Referral Bonus
- Language course
- Sick Days
- Cafeteria