Referent/referentka ekonomického oddělení

Lanškroun
24.000 – 28.000 Kč

Požadujeme:

  • vzdělání ekonomického směru SŠ/VŠ
  • praxe v mzdové nebo účetní oblasti výhodou
  • pečlivost a zodpovědný přístup
  • komunikativnost
  • pokročilejší znalost WORD/EXCEL (bude ověřeno během výběrového řízení praktickou zkouškou)

Náplň práce:

  • příprava podkladů – např. daňového přiznání, účetní uzávěrce, odpočtu na VaV atd.
  • zpracování dotací
  • zastřešení oddělení úklidu a stravování
  • zpracování a úprava docházky
  • příprava mzdových podkladů
  • příprava účetních podkladů
  • zpracování faktur
  • další administrativní práce podle potřeb společnosti

Nabízíme:

  • týden dovolené navíc
  • závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • příspěvěk na dovolenou
  • příspěvek na dopravu
  • příspěvek na produkty spoření – penzijní připojištění, penzijní spoření, životním pojištění nebo příspěvek na dlouhodobé investiční produkty.

Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Pružná pracovní doba.
Kontakt: e-mailem e-mail přes odpovědní formulář

Sídlo firmy

KOMFI spol. s r.o.
Dvořákova 1001
563 01 Lanškroun

IČO: 46504508
Datová schránka: gbecfi5
Další informace:
GPS: 49.912031,16.599393,
S-JTSK: -590206.56 -1081418.50, RUIAN: 25569066

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Pekařství a cukrářství Sázava, a.s. | Pekařství a cukrářství Sázava… | Lanškroun Lanškroun
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
WILLI plast s.r.o. | WILLI plast s.r.o. | Litomyšl Litomyšl
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. listopadu
Dibaq a.s. | Dibaq a.s. | Helvíkovice Helvíkovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 7. listopadu
PENTACO, spol. s r. o. | PENTACO, spol. s r. o. | Boskovice Boskovice
  • 32 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ZLKL, s. r. o., Česká pošta, s.p., Jan Holínka, ARAMARK, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Pekařství a cukrářství Sázava, a.s., COLORprofi, spol. s r.o., TOMIL s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., TextilEco a.s., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, WILLI plast s.r.o., Chroustovická a.s., Dibaq a.s., PENTACO, spol. s r. o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Advantage Consulting, s.r.o., Terra Mobile s.r.o., Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace, ČSOB Stavební spořitelna, a.s., RKO GROUP a.s., ERGOTEP, družstvo invalidů, M.Preymesser logistika, spol. s r.o., ARCgroup s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Trenkwalder a.s., VINTECH Industries s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Dispečer / Dispečerka, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Operátor / operátorka expedice, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Marketingový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka nákupu, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Sociální pracovník / pracovnice, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Provozní manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pracovník / pracovnice v sociálních službách, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Loštice, Týniště nad Orlicí, Šumperk, Ústí nad Orlicí, Uničov, Bystřice nad Pernštejnem, Celá ČR, Mohelnice, okres Šumperk, Lanškroun, Boskovice, Litomyšlské Předměstí, Vysoké Mýto, Litomyšl, Chroustovice, Helvíkovice, Svitavy, Olešnice, okres Blansko, Pražské Předměstí, Vysoké Mýto, Záboří, Proseč, okres Chrudim, Zábřeh, Rychnov nad Kněžnou, Choceň, Vysoké Mýto, Jevíčko

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.