- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
TOP HOTEL Praha **** je kongresový hotel v srdci Evropy , který nabízí ubytování ve více než 500 pokojích a apartmánech, kongresové sály a salónky s kapacitou až 5 000 míst a kompletní konferenční služby, restaurace a bary s českou i mezinárodní kuchyní, catering, četné možnosti sportovního a relaxačního vyžití včetně wellness centra, jedinečné prostory rozlehlé Japonské zahrady a velké parkoviště.
TOP HOTEL PRAHA hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici ASISTENT/KA:
všestranná asistence
zásobování sekretariátu a ostatních pracovníků
zajišťování denní administrativy a ad hoc úkolů
zapisování fakturace + objednávek
zajišťování poštovního styku
vykonávání dalších operativních činností dle požadavků
práce s PC (MS Office a interní databáze, práce s programem Fidelio)
filtrování telefonátů a korespondence
SŠ vzdělání (ekonomické vzdělání výhodou)
praxe 3 roky
komunikativní znalost anglického jazyka, další jazyk výhodou
uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
samostatnost, loajalita, důslednost a pečlivost
výborné organizační a komunikační schopnosti
reprezentativní vystupování
trestní bezúhonnost
Praxe
pracovní smlouva na dobu neurčitou
firemní stravování v hotelové restauraci
MultiSport Benefit
5 týdnů dovolené
zaměstnanecké slevy na služby v rámci hotelu
zaměstnanecké slevy na cukrářské a další výrobky
parkování v areálu hotelu zdarma
stabilní zázemí velké hotelové společnosti
příjemné pracovní prostředí
prostor pro seberealizaci a profesní rozvoj
dobrá dostupnost na lince metra "C" Chodov

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.