- Plný úvazek
Náplň práce:
- Podpora zákazníků při koupi na našich stránkách AUTO1.COM – kontaktování prostřednictvím telefonu a e-mailu, pomoc ohledně logistiky, plateb a reklamací.
- Spolupráce s obchodním oddělením a pomáhat jim s efektivní komunikací se zákazníky.
- Efektivně pracovat s interním systémem vyvinutým naší společností.
- Sdílet nápady, které přispějí ke zlepšení chodu společnosti.
- Podporou pro kolegy z českého a slovenského oddělení.
Požadavky – očekáváme:
- Zkušenost se zákaznickým servisem.
- Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího – nutná pro každodenní kontakt se zákazníky.
- Znalost anglického jazyka minimálně na B2 úrovni – komunikace v AJ na denní bázi s kolegy z celé Evropy.
- Znalost MS Office a Google Sheets.
- Schopnost pracovat v týmu a dobré organizační schopnosti.
- Svědomitost a velmi dobré komunikační schopnosti.
Zájem pracovat v automobilovém odvětví výhodou.



