- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Chcete pracovat pro špičkovou firmu? V kolektivu, kde není nouze o humor a akci? Pokud splňujete co je potřeba, jste náš člověk!!
IT firma patřící mezi jedničky ve svém oboru hledá nového kolegyu či kolegyni na pozcii:
IT PROCESNÍ MANAŽER (až 130.000 Kč)
* Vedení 5 členného týmu
* Zajišťování a průběžná optimalizace návrhu a přechodu procesu
* Zajišťování mezipodnikové koordinace a komunikace návrhů služeb a přechodových činností
* Navrhuje nabídky služeb na základě potřeb zainteresovaných stran s ohledem na řízení a operace napříč službami
* Zavádění struktur řízení a vytváření požadované zprávy a dokumentace
* Zodpovědnost za vytváření kvalitních, bezpečných a odolných návrhů nových nebo vylepšených služeb
* Komunikace nových služeb do obchodu
* Stanovovování a monitorování výkonnostních cílů + definice a sledování KPI
* Zkušenoti v podobné sféře (ideálně v IT)
* Zkušenosti s vedením týmu, hands on přístup
* Proaktivitu a vysokou motivovanost
* Praktické zkušenosti s ITIL
* Perfektní anglický jazyk, ochotu cestovat
* 25 dní dovolené + 5 sick day
* Parkovací místo
* Notebook
* Mobilní telefon dle svého výběru a případně k soukromému využití
* Pružnou pracovní dobu
* Home office
* Příspěvek na stravování
* Multisport karta i pro rodinné příslušníky
* Firemní akce
* Místo výkonu práce: Brno Londýnské náměst
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?