- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte za sebou solidní zkušenosti v logistice, máte manažerské schopnosti? Nebojíte se zodpovědnosti a výzev při vedení celého oddělení logistiky? Máte v malíku řízení nákupních a logistických procesů, vedení a tvorbu finančního rozpočtu a celkový harmonogram skladové ho hospodářství. Je Vám blízké automotive odvětví?
Pak hledáme právě Vás!
Zašlete mi Váš životopis na e-mail přes
* Vedení celého oddělení logistiky
* Plánování zakázek a jejich řízení
* Zodpovědnost za nákup a optimalizaci skladových
zásob
* Tvorba harmonogramu a pořadí zakázek
* Vedení skladového hospodářství
* Zodpovědnost za včasné dokončení zakázek
* Tvorba a dodržování finančního rozpočtu ve
* Tvorba reportů
* VŚ/SŠ ekonomického nebo technického směru
* Minimálně 2 roky v manažerských pozicích/ z prostředí
logistiky
* Znalost automotive prostředí
* Dobrá znalost Německého jazyka slovem i písmem
Nutností!
* Znalost MS Office
* Leadership a vedení podřízených
* Motivující finanční ohodnocení
* Týden dovolené navíc
* Top manažerské benefity
* Auto i k soukromým účelům
* Stravenky
* Vzdělávání
* Zázemí stabilní mezinárodní firmy
* Místo výkonu práce: Bor u Tachova
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.