- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Chcete pracovat pro špičkovou firmu, kde je skvělý teamleader i manažer? V kolektivu, kde není nouze o humor a akci? Pokud splňujete co je potřeba, jste náš člověk!!
IT firma patřící mezi jedničky ve svém oboru hledá nového kolegyu či kolegyni na pozici:
IT INTEGRATION CONSULTANT (okolo 60.000 Kč)
* Analýzy požadavků na integraci pracující na návrhu, vývoji, testování, nasazení
* Úzká spolupráce s ostatními týmy v rámci evropského IT
* Technická implementace požadovaných integrací prostřednictvím dostupných nástrojů
* Implementace nových nástrojů na základě evropské IT strategie
* Návrhy na optimalizaci funkcí / procesů
* Dokumentace
* Aktivita a podpora nového systému po spuštění
* Monitorování, podpora a údržba běžících systémů
* Ideálně IT vzdělání
* Zkušenosti s integrací různých sytémů (ERP, CRM, eCommerce řešení a dalších )
* Znalost ETL toolů
* Perfektní znalost anglického jazyka
* 25 dní dovolené + 5 sick day po zkušební době
* Notebook
* Mobilní telefon dle svého výběru a případně k soukromému využití
* Pružnou pracovní dobu
* Home office
* Příspěvek na stravování
* Multisport karta i pro rodinné příslušníky
* Firemní akce
* Místo výkonu práce: Brno Londýnské náměstí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?