O nás
Společnost FILSON s.r.o. vznikla na počátku devadesátých let jako specializovaný velkoobchod a distributor kompletního sortimentu autodoplňků, v průběhu 30 let se postupně vypracovala na evropském trhu na pozici uznávaného výrobce a distributora výrobků tradičních značek Aroso, Carlson, Fridex a Glacidet. Jsme ryze česká společnost s českým kapitálem a českým srdcem, která nadále usilovně pracuje na svém vývoji. V současné chvíli se plně věnujeme rozvoji nového moderního výrobního závodu ve Velvarech a současně pokračujeme v činnosti ve svém původním opavském závodě.
Do výrobního závodu Velvary hledáme kolegyni/kolegu na pozici FAKTURANT(KA) /EXPEDIENT(KA).
Náplň práce:
• kompletní koordinace expedice zboží dle požadavků odběratelů
• zodpovědnost za evidenci a administrativní zpracování všech přijatých objednávek až po jejich předání přepravním společnostem a následnou fakturaci
• celodenní práce u PC, ve fakturačním a skladovém systému DataGo4, spočívající v následujících úkonech, jejichž zpracování se řídí nastavenými pravidly odběratelů, ve kterých se zaměstnanec na této pozici musí naučit dobře orientovat
- zajištění zadání všech nově přijatých objednávek do systému dle nastavených možností - automatické, poloautomatické i ruční
- zajištění zpracování zakázek ve skladu, systémové vytvoření expedičních dokladů pro sklad, popřípadě odeslání dalších určených podkladů nebo návazných informací nezbytných pro správné vyřízení zakázek
- konečné zpracování zakázky po uzavření fyzické přípravy skladem, kontroly, úpravy, zajištění tisku a odeslání výdajových dokladů
- korekce a fakturace dodaných zakázek na základě příjmových dokladů a odeslání příslušnými způsoby, platnými pro dané odběratele
- vytváření a odeslání předávacích protokolů pro přepravní společnosti
- kontrola dostupnosti položek při expedici
- písemná a telefonická komunikace se zákazníky – potvrzení objednávek
- komunikace napříč odd., která jsou za dodávky zboží zodpovědná: sklad, logistika, nákupní odd., prodejní odd.
- komunikace s přepravními společnostmi
Nejedná se o jednotvárnou práci, kterou lze vykonávat automaticky a dle striktně stanoveného seznamu jednotlivých kroků. Ke správnému vykonávání této práce je nezbytná schopnost chápat návaznost jednotlivých prováděných kroků.
Co od Vás očekáváme:
• SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
• znalost práce na PC - MS Outlook, MS Excel, MS WORD, orientace ve fakturačních a skladových systémech
• orientaci v toku dokladů nezbytných pro velkoobchodní prodej zboží
• zodpovědný a pozitivní přístup k práci
• ochotu učit se novým věcem
• samostatnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost
• organizační schopnosti
• trestní bezúhonnost
• odolnost vůči stresu
• ochotu komunikovat a spolupracovat
Výhodou:
• znalost a orientace v ERP systému DataGo4
• znalost AJ nebo NJ
• zkušenosti s expedicí zboží a její organizací
Co Vám můžeme nabídnout:
• práci na oddělení, které obsluhuje dvě základní skupiny našich zákazníků – obchodní řetězce a volný trh (t.j. čerpací stanice, řetězce čerpacích stanic a středně velké odběratele zboží)
• pracovní doba na tomto odd. je vázána na možnost a potřebu vychystání zakázek, začátek je tedy pevně stanoven na
• pracovní smlouvu na HPP – začínáme s jednoletou pracovní smlouvou, po zapracování a oboustranné spokojenosti smlouva na dobu neurčitou
• nástupní plat 29 000 Kč hrubého, po zapracování zvýšení základní mzdy + měsíční osobní ohodnocení
• možnost karierního růstu
• pestrou a zajímavou práci v přátelském kolektivu
• dobré pracovní zázemí české společnosti
• závodní stravování, menu o dvou chodech (polévka + hlavní jídlo) 29,- Kč poplatek pro zaměstnance
• 5 týdnů dovolené
• možnost nákupu vlastních produktů za zvýhodněné ceny
• firemní společenské akce
• místo výkonu práce: výrobní závod Velvary, okres Kladno
• nástup možný ihned
Benefity
- Dovolená navíc
- Firemní akce
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Závodní stravování