- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Staň se součástí týmu v mezinárodní společnosti!
Jsme jedničkou na trhu. Největší externí callcentrum v České republice.
V rámci dne budeš komunikovat se zákazníky, vysvětlovat nabízené produkty a nastavovat ta nejlepší řešení, obchod by Ti neměl být cizí.
Co nabízíme
Průměrná mzda 23 000Kč : vyděláš si 18 000 Kč + průměrné bonusy 6 000 Kč
Nováčkovský bonus 12 000 Kč + 2 000 Kč po certifikaci
Práce na hlavní pracovní poměr – HPP8, HPP6, HPP4
Staneš se součástí super kolektivu (jsme mladí, starší, nejstarší – věk pro nás nehraje žádnou roli)
Všechno tě bez stresu naučíme, nemusíš mít zkušenosti, každý jednou začínal
Pracovní doba je pouze v Tvé režii
Pro naše zdravotně znevýhodněné kolegy máme až 5 000Kč ročně na rehabilitace, masáže a mnohé další benefity. Rovněž nabízíme podpůrnou linku pro všechny Vaše problémy a dotazy :).
Po kom pátráme?
Po tom, kdo má chuť do práce
Maturitní zkouška podmínkou
Umíš pracovat s PC
Nebojíš se pustit si pusu na špacír
Obchod a prodej bereš jako výzvu
Hledáš práci v super kolektivu
Co dalšího Tě tady čeká?
Práce na plný nebo zkrácený úvazek v rostoucí mezinárodní společnosti – stabilita zaručena
Stravenky v hodnotě 80 Kč – již od nástupu
Firemní neomezený tarif s 10 GB internetu za symbolickou cenu 89 Kč
Bonus za doporučení nového kolegy 10 000 Kč
Vstupní zaškolení a průběžná rozvojová školení na náklady společnosti, nechceme žádné závazky
Reálná možnost kariérního i osobního růstu.
25 dní dovolené
Multisport kartička
Super akce s kolegy, motivační soutěže a teambuildingy
Zvýhodněné služby banky, elektřiny, plynu a mnohé další benefity
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?