- Plný úvazek
Pro našeho významného klienta, zavedenou společnost se zahraniční účastí zajišťující komunální služby, hledáme schopnou pracovní posilu.
Náplň práce:
- vedení administrativní agendy, organizace sekretariátu a recepce
- sjednávání schůzek, korespondence
- překlady schůzek a dokumentů z NJ
- správa firemního webu, realizace PR a propagace společnosti
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici minimálně 5 let
- psaní všemi 10
- vynikající znalost NJ
- základní znalost AJ
- výborná znalost práce na PC ( MS Office, Outlook, Helios )
- řidičský průkaz sk.B – aktivní řidič
- vysoké pracovní nasazení
Nabízíme:
- nadstandardní platové podmínky
- zázemí silné a stabilní společnosti
- systém vypracovaných zaměstnaneckých výhod
- hezké pracovní prostředí
- nástup možný ihned
Jestliže Vás náš inzerát zaujal a splňujete výše uvedené podmínky, neváhejte nám zaslat svůj CV s FOTOGRAFIÍ a očekávaným finančním ohodnocení.
V případě, že Vám neodpovíme do 14-ti dnů, tak jste bohužel nebyli vybráni.



