- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
KOEXIMPO, spol. s r. o. je česká společnost, která funguje na trhu již více jak 30 let.
Ve svých začátcích se zaměřovala na papírnictví a kancelářské potřeby. V tomto odvětví je společnost KOEXIMPO jednou z nejdéle existujících firem v České republice. V roce 1996 KOEXIMPO vytvořilo značku FANDY zabývající se prodejem fotoalb, fotorámečků, psacích potřeb a kreativy. V roce 2002 vznikla spolupráce mezi KOEXIMPEM a dalšími čtyřmi společnostmi, zabývajícími se prodejem kancelářských potřeb a papírnictví, pod značkou Partner4Office. Nejmladším přírůstkem do rodiny se stal v roce 2010 LOVELEC zabývající se výrobou a prodejem elektrokol.
Organizace servisních prací
Delegování/stanovení priorit úkolů.
Zajištění plynulého provozu servisu po celý rok.
Úzká spolupráce s administrativním oddělením LOVELEC.
Koordinace dovolených na základě přijatého systému.
Zajištění pořádku a fungování servisu.
Rozhodování ve věcech řešení reklamací.
Řešení problematických případů reklamací.
Řešení záručních/reklamačních případů v souladu s předpisy CZ/PL/SK/EU.
Odpovědnost za skladové zásoby.
Kontrola zásob náhradních dílů, nástrojů a nářadí.
Výběr komponentů a jejich množství.
Dohled nad objednáváním náhradních dílů dle pokynů a přijatých reklamací.
Řízení lidských zdrojů
Výběr a příjem zaměstnanců, řešení povýšení, propouštění zaměstnanců, přidělování bonusů.
Školení a rozvoj kompetencí zaměstnanců.
Udržování dobré atmosféry v týmu.
Reporting vedení firmy.
Znalost CZ/PL/EN slovem i písmem.
Zkušenosti a znalost nástrojů Microsort 365.
Schopnost naučit se používat nový software.
Znalost předpisů a zkušenost s řešením záručních/reklamačních případů v souladu s předpisy CZ/PL/SK/EU výhodou.
Řidičský průkaz skupiny B .
Pracovní doba 40 hodin/týden + flexibilita.
Praxe s vedením týmu nebo vedení servisu kol/elektrokol
25 dní dovolené
možnost seberealizace a profesního růstu
přátelský tým ochotný si vzájemně pomáhat
spousty firemních aktivit
stabilní zázemí v rozvíjející se rodinné firmě s dlouholetou tradicí
pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.