- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
KOEXIMPO, spol. s r. o. je česká společnost, která funguje na trhu již více jak 30 let.
Ve svých začátcích se zaměřovala na papírnictví a kancelářské potřeby. V tomto odvětví je společnost KOEXIMPO jednou z nejdéle existujících firem v České republice. V roce 1996 KOEXIMPO vytvořilo značku FANDY zabývající se prodejem fotoalb, fotorámečků, psacích potřeb a kreativy. V roce 2002 vznikla spolupráce mezi KOEXIMPEM a dalšími čtyřmi společnostmi, zabývajícími se prodejem kancelářských potřeb a papírnictví, pod značkou Partner4Office. Nejmladším přírůstkem do rodiny se stal v roce 2010 LOVELEC zabývající se výrobou a prodejem elektrokol.
zajišťování a koordinace všech administrativních náležitostí divize elektrokol LOVELEC, tzn.:
řešení operativy spojené s administrací (mj. administrativa servisu, prodejny, prodeje B2C)
vedení evidence
zpracovávání materiálů a dokumentů
vyhledávání informací a příprava podkladů pro další zpracování
udržování pořádku v dokumentech a databázích
správa úložišť a databází
komunikace s klientem / obchodním partnerem (osobně, telefonicky, e-mailem)
řešení běžné denní agendy
praxi v administrativě – výhodou
velmi dobrou znalost českého jazyka (slovem i písmem)
velmi dobrou znalost polského jazyka (slovem i písmem)
znalost angličtiny – výhodou
dobrou znalost práce na PC s textovými a tabulkovými programy
samostatnost, spolehlivost, pečlivost
schopnost práce v týmu i samostatné koordinace aktivit
komunikační schopnosti
řidičské oprávnění skupiny B
odpovídající platové ohodnocení
stabilní zázemí v rozvíjející se rodinné firmě
samostatnou a zodpovědnou práci
možnost seberealizace
kariérní růst
přátelský pracovní kolektiv ochotný si vzájemně pomáhat
firemní akce

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.