- 20 000 – 35 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Stále rosteme a rozšiřujeme naše řady. Tentokrát hledáme na naši centrálu na Prahu 10 příjemného, zodpovědného a komunikativního kolegu do oddělení PERMANENT PLACEMENT. Baví tě jednání s lidmi? Chceš se věnovat přínosné práci? Rád bys, aby pro tebe byla práce i zábavou? Pak neváhej a pošli nám tvé CV, rádi s Tebou probereme detaily.
• zajištění kompletního náborového procesu
• jednání s klienty, řešení ideálního nastavení výběrového procesu
• aktivní vyhledávání kandidátů na sociálních sítí a v interní databázi
• komunikace s kandidáty, vedení pohovorů, zpracování hodnocení
• příprava inzerce, práce s inzertními portály a sociálními sítěmi
• zajištění veškeré související administrativy, reporting
• účast na pravidelných poradách, podpora juniornějším kolegům
• spolupráce s kolegy v Česku a na Slovensku
• návštěvy pracovních veletrhů, HR konferencí apod.
• SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání
• praxe na pozici náboráře (permanent placement / preselection) v personální agentuře PODMÍNKOU
• síť kontaktů na LinkedIn vítána
• český jazyk na úrovni rodilého mluvčího podmínkou
• pokročilá znalost anglického jazyka (komunikace s klienty, kandidáty, zpracování profilů)
• přehled na pracovním trhu, zájem o trendy v oblasti zaměstnávání
• vysoké pracovní nasazení, proaktivita
• organizační a komunikační schopnosti
• spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost
• dlouhodobý pracovní poměr
• kvalitní zaškolení
• příjemné pracovní prostředí na Praze 10
• skvělý kolektiv, pravidelné firemní akce
• možnost občasného home office
• občerstvení na pracovišti
• stravenkový paušál
• řada firemních benefitů – vzdělávání, školení, jazykové kurzy, Multisport Karta / Cafeterie / příspěvek na penzijní připojištění
• mobil a notebook k dispozici
• možnost parkování zdarma přímo v areálu pracoviště
• nástup ideálně září / říjen 2024
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?