- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Moudrý překlad, s.r.o. působí 23let na českém a zahraničním překladatelském trhu.
Firma se zabývá zejména překladatelským a tlumočnickým servisem pro státní i korporátní klientelu. V posledních letech se zabýváme i konferenčním servisem na klíč.
Veškeré informace naleznete na www.moudrypreklad.cz
Hledáme kolegu či kolegyni pro pobočku v centru Prahy, který bude osobně zodpovědný za rozvoj a růst kanceláře.
Pracovní náplň:
- Komunikujete se zákazníky – příjem objednávek a jejich zpracování
- Kontrola překladů a jejich následné vypravení k zákazníkovi
- Vedení pokladny
- Příprava podkladů pro fakturaci a kontrola přijatých faktur
- Komunikace s ostatními pobočkami v ČR
- Běžné pochůzky pošta, notář, překladatelé
- Rozšiřování portfolia zákazníků pro pobočku
- Odpovědnost za chod a růst pobočky
- Český jazyk rodilý mluvčí nebo Ruský/Ukrajinský jazyk rodilý mluvčí a český jazyk na komunikatovní úrovni
- Anglický či německý jazyk
- Znalost Microsoft Office
- Dobré komunikativní znalosti
- Pečlivost
- Praxe v oboru vítána
- Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
- Samostatnost
- Nabízíme zajímavou a různorodou práci (u nás se nudit nebudete)
- Dlouhodobou perspektivu
- Motivační finanční ohodnocení (můžete ovlivnit výši své hrubé mzdy)
- Mobilní telefon s neomezeným tarifem na volání, sms a data
- Pracoviště: Václavské náměstí, Praha 1
- v Kanceláři budete sám/sama s jedním brigádníkem na 1/2 úvazek
Nezapomeňte prosím zaslat svůj motivační dopis a životopis
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?