- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
Möbelix je nejvýhodnější obchod s nábytkem v České republice! Naší doménou je cenově výhodný nábytek do obývacího pokoje, ložnice, jídelny, pracovny, koupelny, dětského pokoje i zahrady, kuchyně na míru plánovatelné podle vás, stejně jako doplňky do domácnosti, koberce, závěsy, textil, dekorace, lampy a světla a mnoho dalšího.
Získejte pestrou a zodpovědnou práci v administrativě, staňte se zástupcem vedoucí administrativy. Většinu času budete trávit na pokladně, která zároveň slouží jako informace pro zákazníky. „Info“ bude vaše kancelář. Kromě markování zboží budete zpracovávat interní programy, emaily, listiny a vypomáhat s personalistikou. Proto potřebujeme, aby na Vás byl spoleh a k práci jste přistupoval/a se vší zodpovědností. Budete pravou rukou Jany, naší zkušené vedoucí kanceláře, kterou v době její nepřítomnosti plně zastoupíte. Můžete pracovat na plný nebo zkrácený úvazek.
O ČEM JE TATO PRÁCE?
O dynamice: Není to jen o sezení za počítačem a markování, budete intenzivně v kontaktu se zákazníky. Administrativou strávíte 50% vašeho času, 50% za pokladnou. Často je třeba konzultovat věci s kolegy na prodejně i ve skladu.
O pestrosti: Budete komunikovat s dodavateli i zákazníky, vyřizovat reklamace. V rámci výpomoci s personalistikou budete v každodenním kontaktu s kolegy ze všech odděleních.
O zodpovědnosti: Budete mít na starosti trezor i pokladny a připravovat podklady pro mzdy.
O němčině: Stačí, když se domluvíte na základní úrovni, vše ostatní se naučíte.
O vlastní organizaci: Práci si budete rozvrhovat sám/sama. Dvakrát do měsíce na vás vyjde směna o víkendu, ale za to si můžete vzít volno v týdnu a zařídit si to, co běžně nestihnete.
JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?
• Rád(a) jednáte s lidmi a máte týmového ducha.
• Dokážete si udržet nadhled a chladnou hlavu.
• Spolehlivost a zodpovědnost je vám vlastní.
• S PC si rozumíte jako běžný smrtelník. Nehledáme IT specialistu, vše se dá naučit.
• Jste samostatný/á, informace si dokážete najít a propojit v souvislostech.
CO MŮŽETE OČEKÁVAT VY OD NÁS?
• Jistou práci ve společnosti, která patří k jedné z nejrychleji rostoucích obchodní sítí v Evropě.
• Dobré výkony dokážeme ocenit. S kvalitou vaší práce poroste přímo úměrně i vaše mzda.
• V Möbelixu si potrpíme na férovost a vzájemnou kolegialitu.
• Kariérnímu postupu se u nás meze nekladou.
• Propracovaný systém školení.
• Až 25 dní dovolené.
• Slevy na zboží.
• Kávu zdarma.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?