- 70 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek

Získejte pestrou a zodpovědnou práci v administrativě, staňte se zástupcem vedoucí administrativy. Většinu času budete trávit na pokladně, která zároveň slouží jako informace pro zákazníky. „Info“ bude vaše kancelář. Kromě markování zboží budete zpracovávat interní programy, emaily, listiny a vypomáhat s personalistikou. Proto potřebujeme, aby na Vás byl spoleh a k práci jste přistupoval/a se vší zodpovědností. Budete pravou rukou Jany, naší zkušené vedoucí kanceláře, kterou v době její nepřítomnosti plně zastoupíte. Můžete pracovat na plný nebo zkrácený úvazek.
O ČEM JE TATO PRÁCE?
O dynamice: Není to jen o sezení za počítačem a markování, budete intenzivně v kontaktu se zákazníky. Administrativou strávíte 50% vašeho času, 50% za pokladnou. Často je třeba konzultovat věci s kolegy na prodejně i ve skladu.
O pestrosti: Budete komunikovat s dodavateli i zákazníky, vyřizovat reklamace. V rámci výpomoci s personalistikou budete v každodenním kontaktu s kolegy ze všech odděleních.
O zodpovědnosti: Budete mít na starosti trezor i pokladny a připravovat podklady pro mzdy.
O němčině: Stačí, když se domluvíte na základní úrovni, vše ostatní se naučíte.
O vlastní organizaci: Práci si budete rozvrhovat sám/sama. Dvakrát do měsíce na vás vyjde směna o víkendu, ale za to si můžete vzít volno v týdnu a zařídit si to, co běžně nestihnete.
JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?
• Rád(a) jednáte s lidmi a máte týmového ducha.
• Dokážete si udržet nadhled a chladnou hlavu.
• Spolehlivost a zodpovědnost je vám vlastní.
• S PC si rozumíte jako běžný smrtelník. Nehledáme IT specialistu, vše se dá naučit.
• Jste samostatný/á, informace si dokážete najít a propojit v souvislostech.
CO MŮŽETE OČEKÁVAT VY OD NÁS?
• Jistou práci ve společnosti, která patří k jedné z nejrychleji rostoucích obchodní sítí v Evropě.
• Dobré výkony dokážeme ocenit. S kvalitou vaší práce poroste přímo úměrně i vaše mzda.
• V Möbelixu si potrpíme na férovost a vzájemnou kolegialitu.
• Kariérnímu postupu se u nás meze nekladou.
• Propracovaný systém školení.
• Až 25 dní dovolené.
• Slevy na zboží.
• Kávu zdarma.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.