- 26 600 – 30 600 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Naším klientem je ryze česká automotive společnost působící v Mladé Boleslavi, která do svých řad hledá zkušeného manažera logistiky (M/Ž).
Jaké budou vaše kompetence?
Řízení a vedení celého oddělení logistiky (cca 10 přímých podřízených).
Nastavování strategie interní a zákaznické logistiky dodávek, distribuce materiálu a dohled nad veškerými logistickými procesy napříč společností.
Posuzování a vyhodnocování efektivnosti logistických aktivit a hodnocení efektivnosti hospodaření a výkonnosti svěřeného úseku.
Spolupodílení se na zavádění nových projektů, na Inovaci vnitřního logistického systému a koordinace jeho strategického vývoje.
Řízení reklamací a problémů vzniklých při skladování zboží a při přepravě koncovým zákazníkům, řešení penalizace vzniklé v případě nedodání zboží koncovému zákazníkovi.
Inventarizace a spolupráce při logistických auditech.
Aktivně se podílet na jednání s klíčovými dodavateli a zákazníky v oblasti nastavení logistických procesů a dodacích podmínek.
Jak si vás představujeme?
Máte praxi jako mng. logistiky v oblasti výrobního automotive prostředí.
Nechybí vám prokazatelné manažerské zkušenosti, dokážete motivovat, nést zodpovědnost za celý tým, delegovat úkoly, kontrolovat jejich plnění…
Jste schopen/na komunikovat v AJ (především písemná forma).
SŠ/VŠ vzdělání technického směru.
A co vám můžeme nabídnout?
Služební automobil i k soukromým účelům.
Odpovídající mzdové ohodnocení.
Dlouhodobou perspektivu v prosperující české společnosti.
Plně hrazené stravenky v hodnotě 100,–Kč po zkušební době.
Po roce spolupráce smlouvu na dobu neurčitou a týden dovolené navíc.
Flexibilní pracovní dobu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.