- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Příležitost pro opravdu zkušené Manažery/Ředitele z oblasti LOGISTIKY. Musíte mít zkušenosti s kompletním řízením procesů logistiky z AUTOMOTIVE. Vědět o čem je ERP, WMS či MES systém. Hledáme člověka, který bude vědět, jak vybudovat vlastní tým od Nákupčího materiálu, Vedoucího interní logistiky, Vedoucího plánování atd. a mít skutečně týmového ducha, efektivně předávat svoje know-how podřízeným v rozvíjející se výrobní společnosti. Je nutné nastavit efektivně procesy pro dosahování KPI´s či navrhovat PR systém. Jednat s tuzemskými i zahraničními zákazníky.
Pakliže jste to právě Vy, kdo splňujete tyto požadavky, pošlete nám strukturovaný životopis na
Manažer logistiky tedy:
Řídí, koordinuje, kontroluje a zodpovídá za činnosti a procesy, plánuje zdroje na daném oddělení.
Zodpovídá za plnění zakázek pro zákazníky, za činnosti a procesy na daném oddělení a za skladové zásoby materiály a výrobky.
Řídí, plánuje, koordinuje a vyhodnocuje všechny logistické aktivity spojené s řízením procesů.
Řídí personální politiku oddělení v souladu se záměry celku, řídí a motivuje podřízené zaměstnance a hodnotí jejich výkon.
Zodpovídá za pracovní kázeň.
Plní další úkoly dle pokynů svého nadřízeného.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?