- 37 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Příležitost pro opravdu zkušené Manažery/Ředitele z oblasti LOGISTIKY. Musíte mít zkušenosti s kompletním řízením procesů logistiky z AUTOMOTIVE. Vědět o čem je ERP, WMS či MES systém. Hledáme člověka, který bude vědět, jak vybudovat vlastní tým od Nákupčího materiálu, Vedoucího interní logistiky, Vedoucího plánování atd. a mít skutečně týmového ducha, efektivně předávat svoje know-how podřízeným v rozvíjející se výrobní společnosti. Je nutné nastavit efektivně procesy pro dosahování KPI´s či navrhovat PR systém. Jednat s tuzemskými i zahraničními zákazníky.
Pakliže jste to právě Vy, kdo splňujete tyto požadavky, pošlete nám strukturovaný životopis na
Manažer logistiky tedy:
Řídí, koordinuje, kontroluje a zodpovídá za činnosti a procesy, plánuje zdroje na daném oddělení.
Zodpovídá za plnění zakázek pro zákazníky, za činnosti a procesy na daném oddělení a za skladové zásoby materiály a výrobky.
Řídí, plánuje, koordinuje a vyhodnocuje všechny logistické aktivity spojené s řízením procesů.
Řídí personální politiku oddělení v souladu se záměry celku, řídí a motivuje podřízené zaměstnance a hodnotí jejich výkon.
Zodpovídá za pracovní kázeň.
Plní další úkoly dle pokynů svého nadřízeného.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.