- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro našeho klienta, strojírenskou společnost sídlící v okrese Hradec Králové, hledáme zkušené kandidáty na pozici TECHNIK KONTROLY KVALITY.
• provádění pravidelné rozměrové kontroly dílů
• vyhodnocování výsledků
• příprava a vyplňování kontrolní dokumentace
• na základě kontroly rozhodnutí o použití, opravě nebo vyřazení dílů
• provádění jednodušších laboratorních testů
• návrhy a zavádění nápravných opatření
• SOU/SŠ vzdělání v technickém oboru
• praxe v kontrole kvality
• zkušenosti s měřícími nástroji
• orientaci v technické dokumentaci
• ochotu pracovat ve dvousměnném provozu
• znalost práce s PC
• spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost
• stabilní zaměstnání
• zaměstnání na HPP
• odpovídající finanční ohodnocení
• příspěvek na stravování
• přátelský kolektiv
• 25 dní dovolené
• další firemní benefity
• nástup možný ihned

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.