- 25 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
International company is looking for a Sales and Marketing Assistant, who would like to start the career in the Marketing and Sales sphere. Your role is to be a part of a multicultural team, efficiently providing support to the sales and marketing functions, assisting with the day-to-day running of the business, as well as using creativity.
Your typical working day:
- Translating marketing materials monthly (brochures, advertisement)
- Event coordination (budget planning, catering organization, coordinating seminars)
- Providing support to the Sales team
- Developing and arrangement of annual Marketing planning with distributors
- Monthly newsletter preparation and dispatching
Your profile:
- Native Czech/Slovak speaker + English at least B2
- Previous experience in a similar sphere or fresh graduated student with degree in Marketing
- Ability to work in the dynamic and multicultural environment
- Perfect Computer Skills
Why should you apply?
– Excellent career opportunity to start or develop a career in Marketing and Sales
– Attractive benefits: meal vouchers, holidays, Multisport card
– Modern offices are located in Prague 10
– Teambuilding and company events
– Multicultural environment
– Immediate start
If you are interested in this role and would like to find out more about it, please send us your CV in English and we will contact you.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.