HR Generalista (A9972)

Pardubice
50.000 – 60.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost HOFMANN WIZARD s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.

Popis

Pro tým HR předního dodavatele interiérových doplňků hledáme motivovaného a schopného HR Generalistu, který bude hrát klíčovou roli v naplňování strategických cílů v oblasti lidských zdrojů. 

Tato pozice je dynamická a plná různorodých úkolů, které jsou klíčové pro efektivní fungování personálního oddělení. Společnost je stabilním perspektivním zaměstnavatelem, který je na trhu již 30 let. 



1. Správa docházky zaměstnanců: Zodpovědnost za sledování docházky všech kmenových a agenturních zaměstnanců v docházkovém systému a příprava výstupů a exportů pro měsíční zpracování mezd.

2. Koordinace komunikačních kanálů ve firmě: Spoluvytváření komunikačních cest a metod ve firmě jako interní sdělení, inzerce, sociální média atd., s cílem udržovat efektivní komunikaci mezi zaměstnanci a vedením.

3. Zastřešení Trainee programu: Řízení a koordinace programu pro nové zaměstnance (Trainee program), který má za cíl jejich efektivní začlenění do pracovního procesu a růst jejich profesních dovedností.

4. Správa benefitů: Zodpovědnost za správu Cafeterie/Sodexho a dobíjení karet na obědy, a také správa dalších benefitů pro zaměstnance.

5. Personální procesy: dohled na firemní postupy při náboru a adaptaci nových zaměstnanců, zajištění vstupních školení, agenda popisů práce a organigramů, agenda personálních předpisů

6. Další úkoly: Zpracování přehledu o absenci zaměstnanců a implementace preventivních programů, role interního školitele a poradce v oblasti lidských zdrojů, spolupráce při realizaci certifikací závodu dle norem ISO, VDA, IATF, interní HSE, FES, aktivní zapojení při zavádění systému FES v HR, přehled o stávající legislativě v oblasti lidských zdrojů (Zákoník práce apod.), a správa uživatelského objednávkového systému.

Tato pozice je skvělou příležitostí pro kandidáta, který má zkušenosti v oblasti lidských zdrojů a chce se podílet na rozvoji a úspěchu společnosti.



Požadujeme

  • SŠ/VŠ v oboru ekonomie, personalistika, andragogika nebo obdobně
  • Minimálně 3 roky praxe v HR, ideálně ve výrobní společnosti
  • Znalost HR procesů včetně náboru, on-boardingu, off-boardingu
  • Pojem o pracovním právu – ZP, personální agenda, zákon o zaměstnanosti
  • Zkušenost s přípravou ISO je výhodou
  • Pokročilá znalost MS Office, znalost SAP je výhodou
  • Znalost docházkového systému Saltech PowerKey je výhodou
  • Pokročilá znalost anglického jazyka
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Řidičský průkaz skupiny B


Nabízíme

  • Moderní a motivující pracovní prostředí
  • Možnost kariérního růstu
  • Půlroční bonusy
  • Pružnou pracovní dobu v rozmezí 8:00 - 16:30
  • Dotované stravování ve vlastní jídelně
  • Příspěvky na penzijní připojištění
  • Cafeteria systém
  • Multisport karta
  • 5 týdnů dovolené
  • Moderní pracovní prostředí 
  • Firemní akce

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

agenda inzerce měsíční zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT