B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.

Hlavní Účetní - Praha 4 (A752)

Krč, Praha

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní

O nás

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu.

Popis

Hledáme  HLAVNÍ ÚČETNÍ. Člověka, který nám pomůže udržet pořádek v číslech a podpoří hladký chod finanční agendy naší společnosti. Člověka, který bude nejen odborníkem v oblasti financí, ale také partnerem pro naše vedení a kolegy. 

Hledáme někoho, kdo:

  • Rozumí účetnictví a daňové legislativě jako málokdo.
  • Umí vést tým, motivovat ho a hledat efektivní řešení.
  • Má zkušenosti z nadnárodního prostředí (výhodou) a základní znalost angličtiny.
  • Je důsledný, zodpovědný a dokáže srozumitelně předávat informace.

  • Odpovědnost za řádné vedení finančního účetnictví společnosti v souladu s CAS a platnou legislativou ČR
  • Zpracování finančních transakcí: Budete odpovědní za zaznamenávání a zpracování všech finančních transakcí společnosti, včetně fakturace, platby, účetní uzávěrky včetně řízení procesu auditu a dalších účetních operací, pravidelné a mimořádné účtování hospodářských cyklů, správa archivu účetních a daňových dokladů, výpočet daní / příprava daňových přiznání (DPH, daň z příjmů právnických osob atd.) a konrtolních hlášení.
  • Příprava finančních výkazů: Tato pozice je zodpovědná za sestavení finančních výkazů nejen pro státní správu, včetně rozvahy, výkazu zisku a ztráty a výkazu cash flow, a jejich prezentaci vedení a externím auditorům.
  • Dohled nad dodržováním právních předpisů: Hlavní účetní je povinna zajistit, že společnost plní všechny relevantní účetní standardy a legislativu, což zahrnuje i správné placení daní a daného odvodů.
  • Vedení účetního týmu: Budete zodpovědní za vedení a organizaci účetního týmu, včetně rozdělování úkolů a dohledu nad jejich prováděním.
  • Revize účetních záznamů: Budete provádět pravidelné revize a kontroly účetních záznamů, aby se zjistily případné chyby a nepřesnosti.
  • Spolupráce s auditory: Během auditů budete spolupracovat s interními a externími auditory, abyste umožnili ověření finančních záznamů společnosti.
  • Automatizace a optimalizace: Budete pracovat na zlepšení účetních procesů a jejich automatizaci, aby byly efektivnější a přesnější.
  • Finanční analýza: Budete pomáhat vedení společnosti s finanční analýzou a poskytovat strategické rady na základě finančních výsledků.
  • Skupinový reporting:  Budete mít na starosti výpočet a zaúčtování případných opravných položek podle IFRS v souladu s celo skupinovým manuálem. Součástí skupinového reportingu je dále příprava souboru informací týkajících se skupinového reportingu, spolupráce s oddělením účtárny skupiny při zavádění a udržování účetních standardů, vysvětlování finančních ukazatelů a výkazů českých právních subjektů, podpora procesu auditu skupiny
  • Stanete se hlavním partnerem pro: Komunikaci s orgány státní správy, bankami, auditory a daňovými poradci. Komunikaci a spolupráci s ostatními odděleními v rámci B+N.  Spolupráci s finančním ředitelem a oddělením controllingu při tvorbě strategie v oblasti financí


Požadujeme

Hlavní účetní má klíčovou roli při udržování finanční integrity a transparentnosti společnosti a pomáhá vedení s rozhodováním na základě finančních údajů. Je to náročná pozice, která vyžaduje pečlivost, profesionalitu a schopnost zvládat náročné situace.

  • Dobrou znalost právních předpisů souvisejících s účetnictvím a daněmi dle účetních standardů
  • Zkušenosti v nadnárodním prostředí, řízení organizace v uspořádání maticové struktury.
  • Odborné zkušenosti – zkušenost z Mezinárodními standardy účetního výkaznictví (IFRS) je výhodou.
  • Dodržování stanovených termínů, odvádění kvalitní práce.
  • Osobnostní předpoklady - dobré komunikační dovednosti, organizační schopnosti, důslednost, schopnost srozumitelně vysvětlovat a předávat informace
  • Aj středně pokročilý (B2), schopnost komunikovat ústně i písemně
  • VŠ/VOŠ v oboru účetnictví nebo finance, nebo SŠ vzdělání s dlouhodobou praxí
  • 5 let praxe na obdobné pozici včetně řízení lidí
  • MS Office, Business Central (výhodou), schopnost pracovat s účetními softwary a aplikacemi.

Nabízíme

  • Široké portfolio zaměstnaneckých benefitů: kávu a čaj na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na sport a kulturu formou MultiSport karty, a další...
  • Pružnou pracovní dobu
  • 5 dní volna navíc
  • Možnost občasné práce z domova
  • Mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem
  • Roční odměna v závislosti na hospodářském výsledku firmy
  • Práci ve zkušeném a přátelském kolektivu

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Flex Databases s.r.o. | Flex Databases s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 14. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
BM LAND ČESKO s.r.o. | BM LAND ČESKO s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. září
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 4. prosince
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. června
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. července
CZECH POINT 101 s.r.o. | CZECH POINT 101 s.r.o. | Jihomoravský kraj Jihomoravský kraj
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 8. května
FRUITISIMO s.r.o. | FRUITISIMO s.r.o. | Praha Praha
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. února
NVB group a.s. - v likvidaci | NVB group a.s. - v likvidaci | Vyškov Vyškov
  • od 32 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. ledna
Jobs Contact Personal, s.r.o. | Jobs Contact Personal, s.r.o. | Přibyslav, Havlíčkův Brod Přibyslav, Havlíčkův Brod
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. února
BAKKER, s.r.o. | BAKKER, s.r.o. | Měchnov, Divišov Měchnov, Divišov
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. února
RESTPOINT, s.r.o. | RESTPOINT, s.r.o. | Karlín, Praha Karlín, Praha
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. února
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Záběhlice, Praha Záběhlice, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. února
cleany s.r.o. | cleany s.r.o. | Praha Praha
  • 40 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. února
MUNIPOLIS s.r.o. | MUNIPOLIS s.r.o. | Brno Brno
  • 27 500 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
INDEX NOSLUŠ s.r.o., Česká spořitelna, a.s., AC Jobs, s.r.o., Twisto payments a.s., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Broker Investment, s.r.o., Národní technické muzeum, LeasingTeam s.r.o., Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, Advantage Consulting, s.r.o., Flex Databases s.r.o., XXXLutz, EKOSPOL a.s., Československá obchodní banka, a. s., Pojišťovna VZP, a.s., Česká pošta, s.p., Grafton Recruitment s.r.o., Gastro Group Service s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, ProfesKontakt, s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., mBlue Czech, s.r.o., PaN servis s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., 21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, Penta Hospitals CZ, s.r.o., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Levi Strauss Praha, spol. s r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, ManpowerGroup s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Insolvenční specialista / specialistka, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Projektant / Projektantka, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavbyvedoucí, Stavební inženýr / inženýrka, Manažer / manažerka kvality, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, IT manažer / manažerka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Staré Město, Praha, Nové Město, Praha, Veleslavín, Praha, Nusle, Praha, Holešovice, Praha, Vinohrady, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Smíchov, Praha, Celá ČR, Krč, Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Radlice, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Žižkov, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

analýza audit auto zkušenost