- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Popis výkonu : Komplexní administrativa společnosti, péče o nájemníky
Platové zařazení : 25.000,– Kč hrubého / měsíc + prémie
Pracovní doba : 8–16 hod, jednosměnný provoz
Zkušební doba : 3 měsíce, nástup dle dohody, možný ihned
Místo výkonu : Olomouc
Požadavky na uchazeče : Znalosti a zkušenosti na obdobné pracovní pozici výhodou
Trestní bezúhonnost, ř.p. sk B, USO s maturitou
Bezvadná znalost práce s počítačem a programy Excel, Word
Bezvadná znalost účetní osnovy – účetní evidence dokladů
Znalost angličtiny výhodou
Výběrové řízení
Proběhne osobní schůzkou a pohovorem v průběhu Březen/Duben 2023.
Kontakt pouze po e-mailu, žadatel zašle životopis, telefonicky se pak ozve odpovědný pracovník uchazečům
s terminem osobního pohovoru. Pracovníky, kteří nesplňují zadané požadavky neoslovujeme.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.