- Zkrácený úvazek
Popis výkonu : Komplexní administrativa společnosti, péče o nájemníky
Platové zařazení : 25.000,– Kč hrubého / měsíc + prémie
Pracovní doba : 8–16 hod, jednosměnný provoz
Zkušební doba : 3 měsíce, nástup dle dohody, možný ihned
Místo výkonu : Olomouc
Požadavky na uchazeče : Znalosti a zkušenosti na obdobné pracovní pozici výhodou
Trestní bezúhonnost, ř.p. sk B, USO s maturitou
Bezvadná znalost práce s počítačem a programy Excel, Word
Bezvadná znalost účetní osnovy – účetní evidence dokladů
Znalost angličtiny výhodou
Výběrové řízení
Proběhne osobní schůzkou a pohovorem v průběhu Březen/Duben 2023.
Kontakt pouze po e-mailu, žadatel zašle životopis, telefonicky se pak ozve odpovědný pracovník uchazečům
s terminem osobního pohovoru. Pracovníky, kteří nesplňují zadané požadavky neoslovujeme.
Náplň práce:
- Komplexní administrativní evidence okolo správy nemovitosti a evidence nájemníků.
- Komplexní administrativní činnost v kanceláři, zajištění chodu kanceláře, příprava dokumentů a komunikace s úřady, příprava smluvní dokumentace pro nájemníky.