- 80 000 – 150 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
• pravidelné zpracování detailních analýz a statistik obchodních výsledků – revize odhadů prodeje, analýza prodejních dat a návrhy korektivních opatření
• příprava rozdělení forecastu do jednotlivých týdnů dle plánovaných promocí a prodejních trendů
• spolupráce na řízení skladových zásob a kapacitních modelů
• aktualizace a údržba FCST v systému SAP MRP
• predikce budoucích potřeb PV/ PM v návaznosti na obchodní forecasty
• řízení výprodejových aktivit ve spolupráci s obchodním oddělením
• pravidelný reporting pro oddělení plánování, prodeje a controllingu
• VŠ/ SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru
• praxe 1-2 roky v oblasti analýz
• znalost AJ na komunikativní úrovni (pravidelná komunikace s mateřskou firmou)
• pokročilou uživatelskou znalost práce na PC – MS Office ( Excel pokročilý - vzorce, kontingenční tabulky, makra velikou výhodou), SAP výhodou
• analytické schopnosti, logické myšlení, umění propojit souvislosti, pečlivost při práci s čísly
• perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti, stabilní pracovní místo
• přátelský a stabilní tým
• zajímavé portfolio benefitů (5 týdnů dovolené, jazykový kurz AJ, mobil, notebook, stravenky, odborné vzdělávání a denně pečivo zdarma)
• po zkušební době, ale zpětně od začátku prac. poměru, v hodnotě cca 550Kč/ měsíčně, vlastní kantýna s dotovanou stravou, příspěvek na penzijní pojištění po ½ roce

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.