- 12 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Pro našeho klienta se sídlem ve Skutči (s.r.o.) obsazujeme pracovní pozici ÚČETNÍ.
PRACOVNÍ NÁPLŇ
Účtování v systému účetnictví – programové vybavení Helios.
Měsíční a roční uzávěrky společnosti.
Průběžná kontrola správnosti a úplnosti účetních dokladů.
Kontrola a zaúčtování došlých faktur.
Mzdové účetnictví.
Komunikace s dodavateli (např. dodání neúplných dokladů), podklady pro OTE.
Komunikace s orgány finanční správy, soc. a zdrav. pojištění.
Sledování účetní legislativy a aplikace případných změn v praxi.
POŽADUJEME
Vzdělání SŠ nebo VŠ ekonomického směru.
Znalost účetnictví, mezd a základní daňové problematiky ČR.
Alespoň 4 roky praxe ve vedení účetnictví obchodní/výrobní společnosti.
Uživatelská znalost práce s PC, MS Office.
Ochota učit se.
Spolehlivost a důslednost, samostatnost a flexibilita.
NABÍZÍME
Perspektivní pracovní pozici v prostředí úspěšné stabilní české společnosti.
Finanční ohodnocení složené ze základní mzdy a výkonové složky dle prémiového řádu firmy v závislosti na dosahovaných výsledcích.
Odborný růst, další odborné vzdělávání hrazené firmou.
Příprava na pozici hlavní účetní, spolupráce s daňovým poradcem.
Zaměstnanecké výhody.
Možná pracovní doba i na zkrácený úvazek.
Příjemné pracovní prostředí, přímé jednání.
Nástup možný po dohodě.
Jste-li oslovena / osloven naší nabídkou a chcete se ucházet o tuto pracovní pozici, zašlete nám svůj strukturovaný životopis v českém jazyce na uvedený kontakt.
Předvýběr vhodných kandidátů realizuje personálně poradenská společnost ETHIC HR, Pardubice.
Výběrový pohovor se uskuteční v Chrudimi.
Společnost ETHIC HR využívá databázi uchazečů o zaměstnání pouze pro účely personálního poradenství a bez předchozího souhlasu kandidáta nejsou údaje o jeho osobě nikomu poskytnuty. Osobní údaje zpracováváme v souladu se zákonem 101/2000 Sb. na ochranu osobních údajů.
Dovolujeme si Vás upozornit, že poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat společnosti ETHIC HR, s.r.o., IČ: 27489477, dáváte souhlas k jejich zpracování, uchování v databázi ETHIC HR a jejich poskytnutí třetím osobám za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu u klientů společnosti ETHIC HR do 31.12.2016. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy pouze po předchozí dohodě. Souhlas bude automaticky prodloužen vždy o dalších 12 měsíců, pokud jej neodvoláte písemnou formou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?