- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Místo výkonu práce: Katastr města Skuteč + obcí s uzavřenou veřejnoprávní smlouvou
Požadavky dle zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii: občan ČR starší 18 let, ukončené minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, občanská bezúhonnost, spolehlivost, zdravotní způsobilost.
Další požadavky: uživatelská znalost práce na PC (MS Office, internet), ŘP skupiny „B“ – aktivní řidič, dobrá fyzická kondice, psychická odolnost, flexibilita, orientace v zákonech souvisejících s vykonávanou činností, dobrý slovní a písemný projev, komunikativnost, asertivita, slušné jednání a vystupování, schopnost pracovat samostatně i v týmu.
Více informací o výběrovém řízení uchazeč nalezne na www.mp.skutec.cz – termín podání přihlášek do 30.06.2021.
Praxe v oboru výhodou – dle předešlé praxe bude stanoven příslušný stupeň z platové tabulky v 5. až 8. platové třídě.
Výhodou: praxe u bezpečnostních složek, platné osvědčení dle zákona o obecní policii, zbrojní průkaz sk. D, osvědčení pro odchyt zvířat, bydliště ve Skutči a okolí.
Nabízíme: práci na HPP s výhledem na dobu neurčitou, jistotu pravidelného příjmu, odměňování za velmi dobré pracovní výsledky, nepravidelný dvousměnný provoz, dovolená na zotavenou v délce 5 týdnů + 4 dny sick days, stravenky v hodnotě 100,– Kč nebo stravenkový paušál, příspěvek na penz. připojištění.
První kontakt učiňte, prosím, přímo na: Městě Skuteč, Palackého náměstí č.p. 133, 539 73 Skuteč nebo na e-mailové adrese-přihláška do výběrového řízení lze podat písemně do 30. 6. 2021.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?