
První novinová společnost a.s.
Specialista IT podpory / Helpdesk – Interní uživatelská podpora
O nás

První novinová společnost a.s. (PNS) patří mezi největší distributory tisku v Česku. Každý den doručuje noviny a časopisy na tisíce prodejních míst po celé republice. Kromě distribuce tiskovin poskytuje také služby v oblasti předplatného a logistiky, čímž zajišťuje, že se informace rychle a efektivně dostanou k českým čtenářům.
O nás
Jste trpěliví, když restart nestačí? Umíte nainstalovat hardware i software a s úsměvem pomoci při „zaseknutém“ papíru v tiskárně? Máte za sebou první zkušenosti na Helpdesku, nebo jste právě dokončili školu?
Staňte se IT záchranářem pro více než 500 kolegů – hledáme posilu do týmu interní podpory!
Náplň práce:
Co Vás u nás čeká:
• Přijímání a evidence požadavků (v aplikaci Helpdesku, e-mailem nebo telefonicky)
• Řešení uživatelských incidentů v rozsahu Vaší odbornosti
• Spolupráce s týmy IT infrastruktury a správy aplikací
• Školení a každodenní podpora uživatelů
• Účast na telefonické pohotovosti
Co od Vás očekáváme:
• SŠ vzdělání (ideálně technického zaměření)
• Orientaci v IT technologiích: HW (PC, notebooky, tiskárny, LAN), SW (Windows, MS Office, běžné kancelářské aplikace)
• Angličtinu alespoň na úrovni čtení technické dokumentace
• Komunikativnost, spolehlivost a týmového ducha
• Ochotu učit se a posouvat v oboru
• Řidičský průkaz sk. B výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
• Zázemí stabilní české společnosti s více než 30letou historií
• Přátelský tým a příjemné pracovní prostředí
• Pracovní poměr na dobu neurčitou
• Možnost odborného i kariérního růstu
• Služební notebook a mobilní telefon
• Atraktivní zaměstnanecké benefity:
o 5 týdnů dovolené
o 2 sick days
o Příspěvek na penzijní připojištění
o Dotované stravování
o Multisport karta
o Výhodné nákupy a slevy u našich partnerů
Zaujala Vás naše nabídka?
Zašlete nám svůj životopis a připojte se k nám!
Těšíme se na Vás.
Náborové oddělení
První novinová společnost a.s.