- 32 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Společnost REsolar se zabývá recyklací odpadních solárních panelů a byla založena před deseti lety Solární asociací a významnými hráči v solární energetice. Jejím specifickým úkolem je v příštích dvaceti letech zajistit ekologickou recyklaci zhruba 2,5 tisíc solárních elektráren nacházejících se na území ČR.
• Příjem a vyřízení objednávek svozů odpadních panelů u klientů přes webový formulář, telefonicky nebo emailem
• Vedení evidence svozů a kontrola fakturace
• Evidence dodacích listů
• Evidence sběrných míst v systému ISOH u Ministerstva životního prostředí
• Komunikace s dodavateli (dopravce, zpracovatel)
• Práce v informačním systému Vario – evidence objednávek, vyskladnění a naskladnění panelů
• Spolupráce na implementaci nového objednávkového systému
• Měsíční reporting o svezeném množství
• Roční hlášení zpracovatelů
• Příprava podkladů pro výroční zprávu společnosti
• Příprava podkladů pro roční zprávu pro Ministerstvo životního prostředí
• Spolupráce na ročním vyúčtování klientů
• Vhodné pro absolventy SŠ, zkušenosti s logistikou výhodou
• MS Office, zejména práce s MS Excel a Word
• Pečlivost a svědomitost
• Organizační a komunikační schopnosti
• Zájem o rozvíjení se v dynamickém oboru odpadů a solární energetice
• Řidičský průkaz sk. B výhodou
• Stabilní zaměstnání na plný úvazek na dobu neurčitou
• Zajímavé platové ohodnocení a motivační odměny
• Práce v malém a přátelském kolektivu
• Notebook a služební telefon pro soukromé využití
• Odborná školení v oblasti odpadů, recyklace, solární energetice a komunikace
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?