- 37 000 Kč
- Plný úvazek

Náplň práce: koordinace a řízení činnosti zaměstnanců na pobočkách, zajištění chodu poboček, zařizování a zásobování provozu na pobočkách, administrativa a kontrola práce pracovníků, zajištění a řízení kvality produktů, inventarizaci skladů poboček;
Požadujeme: středoškolské vzdělání, 3-letou praxi v oboru dispečink, spolehlivost, komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost a schopnost vedení týmu zaměstnanců, odolnost vůči stresovým situacím, řidičské oprávnění skupiny B;
Nabízíme: zázemí ve stabilní a stále se rozrůstající české společnosti, zajímavé finanční ohodnocení, příspěvek na cestu do zaměstnání, stravenky, služební telefon a notebook, benefity v závislosti na výsledcích a kvalitě odvedené práce;
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.