TV Channels’ Specialist

Nové Město, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Velmi pokročilý C1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

O čem to je?

Nudit se tady rozhodně nebudeš. Pozice TV Channels’ Specialist kombinuje jak odpovědnost za televizní stanice, tak budování firemní značky a spolupráci s kolegy ze všech našich oddělení. Náš TV Channels’ Specialist nemá na starosti obchodní aktivity či získávání nových klientů, ale je takovou spojkou mezi interními týmy a klienty, se kterými řeší jejich potřeby a společně hledají požadované řešení. Jestliže jsi ambiciózní, nebojíš se zúročit své znalosti a zkušenosti ve spolupráci a komunikaci s klienty, je to příležitost právě pro tebe. Bude ti umožněna seberealizace při řešení každodenní agendy a tvojí prioritou bude posuzování potřeb stávajících i potenciálních klientů. Výzvou bude pro tebe zároveň rozšíření znalostí v rámci spolupráce s naším marketingovým oddělením, kde budeš moci využít svůj kreativní a proaktivní přístup. Nastoupíš do rozjetého vlaku a bude to jízda!

A kdo vlastně jsme?

Atmedia prodává televizní reklamu a zastupuje na českém televizním trhu většinu mezinárodních televizních stanic, jako například Warner Bros. Discovery a The Walt Disney Company, a také řadu českých a slovenských televizních stanic. Jsme mladí, energičtí a zanícení do své práce. Podporujeme nápady, nové myšlenky, nebojíme se změny, protože skrz ni rosteme, a hlavně – tvoříme partu, která tvrdě maká, abychom se posouvali dále.

Co tě čeká a rozhodně nemine?

  • Každodenní spolupráce a komunikace se zástupci televizních stanic a udržování dobrých profesionálních vztahů s domácími i zahraničními subjekty.
  • Budování pozitivního image televizních stanic a jejich dobrého jména na televizním trhu.
  • Budování povědomí televizních stanic na trhu, zejména v B2B sféře (organizace různých akcí, soutěží, obchodní marketing atp.)
  • Strategické poradenství ve všech oblastech – program televizních stanic, jejich sledovanost, příjmy, finanční záležitosti a pravidelné reportování.
  • Podpora při odstraňování problémů s klienty a dohled nad jejich řešeními.
  • Koordinace přípravy k podepisování smluv, kooperace při ročních vyjednáváních a přípravě rozpočtů (společně s týmem nebo přímým nadřízeným).
  • Úzká spolupráce s dalšími odděleními, především s odděleními Research & Marketing a Traffic & Booking.
  • Využívání detailních analýz a reportů, následní vyvozování závěrů a hledání řešení, analýzy výkonu a úspěšnosti televizních stanic.

Čím dostaneš ty nás?

  • Angličtinu ovládáš na takové úrovni, že pro tebe nebude problém jednat s klientem písemně i ústně.
  • Máš kamarádský vztah s prací s MS Office (Excel, Word, Power Point).
  • Pokud máš ukončené vysokoškolské studium se zaměřením na média, reklamu, marketing nebo komunikaci, polovinu výhry máš téměř v kapse. Pokud ne, stejně tě moc rádi poznáme, protože věříme, že nás dokážeš přesvědčit o svých kvalitách.
  • Navíc, jestli máš pracovní zkušenosti na podobné pozici a zájem o mediální oblast, bude to pro tebe určitě výhodou.
  • Jsi mistr v navazování a udržování klientských vztahů – vytvářet si vztahy s klientem tě opravdu baví a naplňuje. Jsi prostě aktivní člověk, který všechno vykomunikuje tak, aby na všech frontách panovala spokojenost.
  • Můžeš se pochlubit svými vynikajícími interpersonálními dovednostmi a máš dobré komunikační, vyjednávací a prezentační schopnosti. Jednoduše poradíš, pomůžeš a poděkuješ.
  • „Ne“ pro tebe není odpověď, spí v tobě dravý duch a jsi energická pozitivní osobnost, která je zároveň důvěryhodná a organizovaná.
  • Zaujímáš iniciativní a aktivní přístup k hledání nových řešení, zaměření na detail jsou tvoje druhé „já“, a pracuješ pod heslem „Dávám do toho všechno, protože mě to baví“.

Čím bychom tě mohli dostat my?

Jelikož je TV Channels’ Specialist jednou z klíčových osob celé Atmedia, vážíme si jeho práce a dokážeme jí náležitě odměnit – kromě zajímavého finančního ohodnocení je samozřejmostí i balíček benefitů.

    • K práci ti bude dispozici mobilní telefon a samozřejmě taky notebook.
    • Můžeš se těšit i na dostatek dovolené, příspěvek na stravování, MultiSportku, možnost jazykového kurzu a nekončící přísun čerstvého kafe.
    • Dostaneme tě do centra dění nejen na mediálním trhu, ale i lokalitou naší kanceláře v centru Prahy. Pokud si však budeš chtít užít i trochu toho klidu, dáme ti i možnost trávit část pracovního týdne na home office.
    • A třešnička na dortu? Široké možnosti profesionálního a osobnostního růstu v mezinárodním pracovním prostředí plném lidí, kteří si zakládají na kultuře otevřené komunikace a vzájemné výměně zkušeností.

    Zaujalo tě to? Myslíš, že bychom si rozuměli?

    Tak nám jednoduše napiš v čem jsi dobrý nebo co tě baví a pojď s námi posouvat věci kupředu. Pošli své CV nebo odkaz na LinkedIn a pár řádků o tom, jak moc si myslíš, že splňuješ naše představy o ideálním kandidátovi.

    Rádi tě poznáme osobně a poskytneme ti veškeré detaily, které potřebuješ k rozhodnutí, jestli jsme pro tebe to pravé. A také my chceme vědět, jestli ti sedne naše firma.

    Benefity

    • Finanční bonusy / prémie
    • Firemní akce
    • Vzdělávací kurzy
    • Příspěvek na sport
    • Příspěvek na stravování
    • Přátelské prostředí

    Sídlo firmy

    Atmedia Czech s.r.o.
    Krakovská 1392/7
    110 00 Praha

    IČO: 03708799
    Datová schránka: vw3u8ud
    Další informace:
    GPS: 50.078691777374,14.428219663318,
    S-JTSK: -742497.62 -1044138.56, RUIAN: 21711640

    Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

    Přečtěte si aktuální články z naší poradny

    Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

    Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

    Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

    Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

    Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

    Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

    Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

    Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

    Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

    Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

    Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

    Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

    Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

    NETFLIX ZDARMA

    Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

    ZJISTIT VÍC