- Plný úvazek

1. kontakt e-mailem: e-mail přes
Zákaznická podpora a správce sociálních sítí služby Lepší.TV
Baví tě práce s lidmi? Chceš jim pomáhat? Staň se členem našeho zákaznického týmu. Rosteme, proto potřebujeme další posily. Nyní hledáme kolegyni či kolegu do zákaznického servisu (praxe výhodou), který bude pomáhat zákazníkům televizní služby Lepší.TV a řešit jejich dotazy či požadavky. A nejen to! Také pronikneš do světa sociálních sítí a budeš prezentovat značku navenek.
Neustále budeš pracovat na něčem novém a nikdy se nebudeš nudit. Ukaž nám, co je v tobě! Dáme ti příležitost! Každý den budeš řešit spoustu požadavků. Tvou výzvou bude, abys je všechny vyřešil/a tak, aby zákazníci byli maximálně spokojeni.
Každý ví, že práce s lidmi není někdy jednoduchá, ale i tak tu máme pozitivní i přátelskou atmosféru.
CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT
Volat, mluvit, ptát se, poslouchat. Každý den pomůžeš najít to nejlepší řešení spoustě zákazníků.
Vysvětlovat, v čem jsou naše služby a produkty nejlepší. A proč. (A že my jsme nejlepší!)
Zapadneš do super týmu. Ať už na zákaznickém centru nebo z home office držíme při sobě.
Zlepšovat se. Objevovat nové věci. A třeba časem i pomáhat firmě růst a přicházet s novými nápady a vylepšeními.
CO MÁME PRO TEBE NAVÍC KROMĚ PLATU
Skvělou službu Lepší.TV bez omezení.
Příspěvek na stravné
Jsme jedna velká parta. Organizujeme i společné mimopracovní aktivity.
Káva, čaj aj. co tvé hrdlo ráčí.
Nákupy elektroniky na firmu. Tedy nemusíš platit DPH.
Telefon
CO U TEBE HLEDÁME
Nestojíš stydlivě v koutě a umíš se ptát.
Jsi klidná empatická povaha.
Jsi odhodlán/a pomoci všem a dělat lidi šťastnější.
Umíš máknout a chceš si vydělat.
Místo výmluv hledáš řešení. Protože víš, že když chceš, všechno jde.
Ovládáš český jazyk velmi dobře.
U nás poznáš svět technologií zblízka, naučíš se komunikovat se zákazníky a nasbíráš spoustu cenných zkušeností. Že nemáš tři diplomy a škola Tě nikdy moc nebrala? Tohle u nás až tak neřešíme, pokud máš energii a ambice něco dokázat.
Víme, že začátky jsou náročné všude, ale my Ti všechno potřebné na startu ukážeme. Budeme čekat na tvůj životopis.
Zaměstnanecké výhody: dovolená, příjemný kolektiv, stravenky, firemní mobil, zdarma účet k Lepší.TV, k dispozici neomezené množství kávy a čajů, firemní akce a jiné benefity
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?