- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do naší společnosti hledáme nového člena týmu na pozici: REFERENT/KA ODBYTU.
Co bude náplní Vašeho pracovního dne?
Zajišťovat obchodní činnost pro náš slovenský závod a s dalšími 3 kolegy/němi se podílet i na obchodu závodu turnovského
Příjímat poptávky od zákazníků a sestavovat cenové nabídky
Koordinovat nové projekty a jejich náběh do sériové výroby
Zpracovávat rámcové smlouvy
Spravovat ceny a obchodní podmínky
Přitom budete neustále komunikovat jak se zákazníky, tak s kolegy z dalších oddělení a poboček skupiny
POŽADAVKY:Min. 1 rok jste již působili na obdobné pozici, ideálně pak ve výrobní společnosti
Komunikujete anglicky na úrovni B2 (němčina vám bude jenom k dobru)
Umíte si skvěle zorganizovat práci a určit priority
Váš smysl pro detail a tah na branku jsou v rovnováze, stejně tak samostatnost a týmový přístup
Orientace v SAPu je pro nás i vás velkým benefitem
Motivující finanční ohodnocení
13. plat + každoroční přidávání
25 dní dovolené
Finanční odměny za odpracované roky
Možnost osobního rozvoje
Celoroční příspěvky na sport, kulturu, zdraví a volný čas s rodinou
Dotované závodní stravování
Hrazené jazykové kurzy
Pružnou pracovní dobu
Příspěvek na penzijní připojištění
Svozové autobusy ze směrů: Semily, Železný Brod, Lomnice nad Popelkou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?