- Plný úvazek
O nás
Společnost Atmedia Czech s.r.o. je obchodní zastupitelství téměř 30 tematických televizních stanic, jež na českém trhu působí od roku 2008. Zabývá se prodejem televizní reklamy a na našem trhu zastupuje lokální i většinu mezinárodních televizních stanic z televizních skupin, jako jsou AMC Networks, Warner Bros. Discovery, The Walt Disney Company, Sony Pictures Television nebo slovenská JOJ. V roce 2010 uvedla Atmedia na trh jedinečný způsob prodeje reklamního prostoru prostřednictvím prodejních balíčků.
Do našeho týmu v současnosti hledáme vhodného kandidáta na pozici
Specialista na tematické TV stanice
(Thematic TV Channels Specialist)
(Oddělení: Channel Account)
Náplň práce:
- Každodenní spolupráce a komunikace se zástupci televizních stanic a udržování dobrých profesionálních vztahů
- Budování pozitivního image televizních stanic a jejich dobrého jména na televizním trhu
- Budování povědomí televizních stanic na trhu, zejména v B2B sféře (organizace různých akcí, soutěží, obchodní marketing atp.)
- Strategické poradenství ve všech oblastech – program televizních stanic, jejich sledovanost, příjmy, finanční záležitosti a pravidelné reportování
- Využívání detailních analýz a reportů, následní vyvozování závěrů a hledání řešení, analýzy výkonu a úspěšnosti televizních stanic
- Podpora při odstraňování problémů s klienty a dohled nad jejich řešeními
- Koordinace přípravy k podepisování smluv, kooperace při ročních vyjednáváních a přípravě rozpočtů (společně s týmem nebo přímým nadřízeným)
- Úzká spolupráce s dalšími odděleními, především s odděleními Research & Marketing a Traffic & Booking
- Schopnost porozumění reportům sledovanosti a schopnost nezávislé přípravy takových reportů
- Sledování mediálního trhu a jeho rozvoje
Co od Vás očekáváme:
- Ukončené vysokoškolské studium se zaměřením na média, reklamu, marketing nebo komunikaci je preferováno, není však podmínkou
- Pracovní zkušenosti na podobné pozici a zájem o mediální oblast výhodou
- Plynulou znalost českého nebo slovenského jazyka
- Plynulou znalost angličtiny (slovem i písmem)
- Velmi dobré analytické a matematické dovednosti
- Schopnost komunikovat jasně a stručně – emailem, telefonicky i osobně, a to na vysoké profesionální úrovni
- Velmi dobrou znalost Microsoft Office včetně aplikace Outlook, Word, PowerPoint a obzvláště znalost Microsoft Excel (práce se vzorci, kontingenčními tabulkami atp.)
- Vynikající organizační schopnosti a dobré komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti
- Schopnost zvládání stresu, více úkolů najednou a práce pod časovým tlakem
- Iniciativní osobnost s pozitivním a aktivním přístupem k hledání řešení
- Samostatnost, schopnost rozhodovat, orientaci na klienta
- Aktivní zájem o mediální trh a reklamu
Co Vám můžeme nabídnout:
- motivující platové ohodnocení + balíček benefitů
- moderní prostředí a otevřenou firemní kulturu
- možnost profesního rozvoje a růstu
- práci na plný pracovní úvazek
- možnost trávit část pracovního týdne na home office
- flexibilní pracovní dobu
- sick days
- možnost pořízení MultiSport karty
- příspěvek na stravování
- možnost zahrát si s kolegy stolní fotbálek nebo šipky
- plnou podporu při profesním rozvoji a vzdělávání (např. jazykové kurzy)
- nástup možný ihned
- práci v centru města (blízko Václavského náměstí)
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Herní zóna
- Občerstvení na pracovišti
- Dog-friendly office
- Cyclist-friendly office
- Parkoviště