Přípravář/přípravářka

Dolní Měcholupy, Praha
60.000 – 70.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 15. 10. 2025

O nás

Zabýváme se výstavbou a rekonstrukcí nejrůznějších staveb. Díky zázemí holdingu, ve kterém se firmy soustředí na tradiční i moderní energetiku, nabízíme klientům odborné know-how i v oblastech mimo naši specializaci.

U každé zakázky máme na paměti naše desatero:

  • 1. Zakládáme si na vysoké kvalitě našich služeb a řešení.

  • 2. Klíčová je pro nás spokojenost klientů.

  • 3. Chceme být spokojeni i sami se sebou.

  • 4. Zakládáme si na kvalitní komunikaci. Se zákazníky i uvnitř týmu.

  • 5. Pružně se přizpůsobíme každému požadavku.

  • 6. Včas reagujeme na vývoj trhu a technologií v našem oboru.

  • 7. Neustále se rozvíjíme a hledáme nové poznatky.

  • 8. Fungujeme jako propojený tým, navzájem se podporujeme a sdílíme zkušenosti.

  • 9. Usilujeme o to, abychom byli nejlepším obchodním partnerem.

  • 10. Chceme budovat úspěšnou firmu.

Náplň práce:

v rámci realizace zakázek poptávání dodavatelů, porovnání nabídek a následné vyhodnocení

· odpovědnost za včasné uzavření výběrového řízení na dodavatele

· kontrola věcnosti smluv s dodavateli – spolu se stavbyvedoucím

· vyhotovení a odpovědnost za subdodavatelské smlouvy

· odpovědnost za včasné uzavření smluv/objednávek s dodavateli

· práce s projektovou dokumentací a rozpočtem staveb jako s podkladem pro přípravu poptávkového subdodavatelského listu

· analýza trhu s novými potenciálními zakázkami

· vyhodnocení naši oprávněnosti ucházet se o obchodní případ dle stanovených kritérií

· zajištění potřebných dokumentů k oprávněnosti podání naší nabídky

· kontrola smlouvy, zadávacích podmínek, dalších dokumentů, upozornění vedení společnosti na možná rizika obchodního případu

· informování vedení společnosti o průběhu a výsledku výběrového řízení

· odpovědnost za komplexnost smluvních dokumentů ve vztahu k objednateli po získání zakázky

· správa evidence zakázek v CRM a analýza údajů k jednotlivým obchodním případům

· správa a evidence smluv a objednávek

Co od Vás očekáváme:

Požadujeme

  • Vzdělání ve stavebním oboru (SŠ nebo VŠ)
  • Chuť se učit a získávat zkušenosti v reálném provozu
  • Základy práce v MS Office
  • Orientace v projektové dokumentaci výhodou
  • Komunikativnost a spolehlivost – budeš v kontaktu s lidmi uvnitř i vně firmy,

Co Vám můžeme nabídnout:

Mzda až 70 000 Kč/měsíc hrubého

· PP na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce, plný úvazek

· Výkonnostní odměny na základě ukončené zakázky dle ekonomického nastavení

· Pracovní pomůcky - notebook, mobilní telefon

· Home office 1x v týdnu

· 5 týdnů dovolené, 3 dny sick day

· Zaměstnanecké benefity – Stravenkový paušál, Multisport karta plně hrazena zaměstnavatelem

· Práce v malém přátelském kolektivu, občerstvení na pracovišti

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště

Sídlo firmy

ENERGON stavební, s.r.o.
Kutnohorská 181/64
111 01 Praha

IČO: 26443571
Datová schránka: uz7t9e2
Další informace:
GPS: 50.054342,14.56406,
S-JTSK: -733179.80 -1048047.02, RUIAN: 22550283

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?