O nás
Casta a.s. je tradiční, ryze česká stavební společnost střední velikosti s průměrným ročním obratem okolo 750 mil. CZK, která v roli generálního dodavatele realizuje stavby po celé České republice. Naše společnost byla založena v roce 1991, hlavní sídlo a technické zázemí se nachází v Písku a v roce 2014 došlo k založení pobočky v Praze.
Naše společnost provádí veškeré pozemní stavby, od staveb průmyslových a logistických, staveb občanské vybavenosti, zejména pak obchodních center, hyper i supermarketů a retail parků, administrativních budov nebo sportovních staveb, přes výstavbu rezidenčních objektů, až po stavby zaměřené na ekologii, vždy včetně veškeré infrastruktury. Provádíme jak novostavby, tak rekonstrukce. Dokážeme dílo realizovat formou Design & build.
Dlouhodobým cílem naší společnosti je být pro naše zákazníky spolehlivým a srozumitelným partnerem, který nabízí dobře odvedenou práci za rozumnou cenu a je schopen díky svým zkušenostem a odborným znalostem dodat kvalitní, nákladově optimální a profesionálně provedené dílo v dohodnutých termínech.
Naplňováním této firemní filozofie se nám daří opakovaně spolupracovat se stálými zákazníky a stejně tak i získávat nové. Tak, jak si vážíme našich zákazníků, tak si vážíme i našich zaměstnanců, protože jsou to oni, kdo stojí za našimi úspěchy.
Kariéra u nás:
Náš úspěch vytvářejí naši zaměstnanci. Při výběru klademe důraz nejen na dosažené vzdělání a předchozí pracovní zkušenosti, ale i osobnostní rysy, hodnoty, loajalitu a schopnost týmové práce.
Zájemcům nabízíme zajímavou a perspektivní práci v dynamickém a profesionálním prostředí stabilní společnosti a zároveň možnost osobního i profesního rozvoje a vysokého stupně seberealizace.
Důvody, proč se přidat k nám?
- Řízení a spolupráce na zajímavých projektech
- Zázemí stabilního zaměstnavatele
- Možnost profesního a kariérního růstu
- Podpora dalšího vzdělávání
- Nadstandardní ohodnocení
- Zajímavé zaměstnanecké benefity
Staňte se i Vy součástí našeho úspěšného týmu!
Hledáte-li příležitost k uplatnění své odborné kvalifikace a získaných zkušeností, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na e-mailovou adresu e-mail přes odpovědní formulář.
Co Vás čeká:
Základní náplň práce
- příprava podkladů pro poptávky subdodavatelů
- poptávání specializovaných subdodavatelů a zajišťování nabídek
- analýza a vyhodnocení cenových nabídek
- vypracovávání výkazů výměr
- zpracovávání dílčích rozpočtů
- příprava smlouvy/objednávky
- vytváření harmonogramů a realizační příprava
Znalosti a požadavky:
- SŠ nebo VŠ vzdělání stavebního směru (v případě SŠ min. 3 roky praxe v oblasti realizace staveb, u VŠ možno absolvent)
- dobrá znalost práce na PC - MS Office, především Excel, AutoCad, MS Project
- znalost SW pro zpracování rozpočtů výhodou
- komunikativnost, samostatnost, spolehlivost, iniciativní přístup, smysl pro fair-play, týmovost
- ŘP sk.B
Co Vám můžeme nabídnout:
- uplatnění ve stabilní společnosti s možností profesního i kariérního růstu
- odměňování závislé na osobních výkonech
- 13. plat + cílové prémie za dokončené zakázky
- práce v přátelském kolektivu
- dlouhodobý zaměstnanecký vztah
- podpora dalšího vzdělávání a odborného rozvoje
- stáže na stavbě v rámci realizovaných zakázek
- příspěvek na stravování
- příspěvek na životní pojištění po odpracovaném roce
- 5 týdnů dovolené + věrnostní dovolená
Místo výkonu: Písek nebo Praha dle domluvy
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí