O nás
Pro našeho zahraničního klienta, centrum sdílených služeb v Brně, hledáme šikovné a motivované kandidáty s výbornou znalostí německého jazyka. Bude se Vám hodit i komunikativní angličtina při kontaktu s mezinárodním týmem. Rozšiřujeme tým, hledáme juniorní i zkušené kolegy či kolegyně. Budeme se těšit třeba právě na Vás.
Náplň práce:
- potvrzení správnosti informací na zákaznických objednávkách
- vystavování dodacích listů a reportů o dodávkách
- sledování termínů doručení objednávek k zákazníkům
- zpracování informací o vráceném zboží, řešení reklamací
- manuální zadávání objednávek do systému, jejich potvrzení zákazníkům
Profil uchazeče:
- plynulá znalost jazyka německého slovem i písmem (B2/C1)
- komunikativní znalost jazyka anglického slovem i písmem (B2)
- znalost MS Office (zejména Excel), výhodou IS SAP
- proaktivní přístup, pozitivní myšlení, cit pro detail, týmovost
- příjemné vystupování, organizační dovednosti
- výhodou zkušenosti se zákaznickým servisem, z obchodního oddělení, …
Co Vám můžeme nabídnout:
- čeká Vás zázemí mezinárodní výrobní společnosti na centru sdílených služeb
- flexibilní pracovní dobu s možností částečné práce z domova, zaškolení
- můžete se těšit na 6 týdnů dovolené, firemní akce, školení i jazykové vzdělávání
- dále nabízíme 13. plat, stravenky, příspěvek na sport/kulturu/volný čas (kafeterie)
- hodit by se mohl i příspěvek na penzijní či životní pojištění nebo příspěvek na MHD
- kanceláře u nás najdete v Brně, kde budete mít zázemí
- nástup je možný dohodou
Těšíme se na Vaše reakce zasláním životopisu s kontakty, ať můžeme probrat detaily této role.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- 13., případně 14. plat
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti