- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Mluvíte aktivně německy a rádi komunikujete se zákazníky? Zajímáte se o cestovní ruch a chcete se stát součástí mezinárodní Travel Management společnosti?
Staňte se součástí německého týmu v Praze a podporujte naše zákazníky v Německu. Jestli vám záleží na individuálním přístupu, moderním a mezinárodním prostředí, využívání němčiny, jste tu správně! Hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Travel Consultant / Reiseberater (m/w) s německým jazykem.
- Poradenství a péče o německé firemní zákazníky – smyslem je pomoc a poradenství zákazníkům najít co nejrychlejší a nejvýhodnější vlakové spojení
- Zodpovídání dotazů ohledně vlakových spojení, rezervací jízdenek a hotelů
- Rezervace jízdenek a hotelů přes rezervační systém Amadeus
- Velmi dobrá znalost německého jazyka slovem i písmem (min. C1 úroveň)
- Uvítáme jak zkušené pracovníky zákaznického servisu, tak motivované absolventy!
- Dobré komunikační a počítačové znalosti – rychlá orientace v systémech
- Intenzivní dvouměsíční zaškolení – získání kvalifikace Travel Consultant
- Moderní prostory a výborná lokalita v centru města (u Hlavního nádraží)
- HPP (40 hodin/týdně), smlouva na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní doba dle dohody mezi 8:00 – 18:00, volno přes svátky v Německu
- Stravenky
- 3 sick days
- Po prvním roce 25 dní dovolené
- Příspěvek na Multisport kartu
- Roční bonusy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?