- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Mluvíte aktivně německy a rádi komunikujete se zákazníky? Zajímáte se o cestovní ruch a chcete se stát součástí mezinárodní Travel Management společnosti?
Staňte se součástí německého týmu v Praze a podporujte naše zákazníky v Německu. Jestli vám záleží na individuálním přístupu, moderním a mezinárodním prostředí, využívání němčiny, jste tu správně! Hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Travel Consultant / Reiseberater (m/w) s německým jazykem.
- Poradenství a péče o německé firemní zákazníky – smyslem je pomoc a poradenství zákazníkům najít co nejrychlejší a nejvýhodnější vlakové spojení
- Zodpovídání dotazů ohledně vlakových spojení, rezervací jízdenek a hotelů
- Rezervace jízdenek a hotelů přes rezervační systém Amadeus
- Velmi dobrá znalost německého jazyka slovem i písmem (min. C1 úroveň)
- Uvítáme jak zkušené pracovníky zákaznického servisu, tak motivované absolventy!
- Dobré komunikační a počítačové znalosti – rychlá orientace v systémech
- Intenzivní dvouměsíční zaškolení – získání kvalifikace Travel Consultant
- Moderní prostory a výborná lokalita v centru města (u Hlavního nádraží)
- HPP (40 hodin/týdně), smlouva na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní doba dle dohody mezi 8:00 – 18:00, volno přes svátky v Německu
- Stravenky
- 3 sick days
- Po prvním roce 25 dní dovolené
- Příspěvek na Multisport kartu
- Roční bonusy

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.